Facebook Linkedin Instagram

Utilizarea acestui carburant asigura emisii mai reduse de substanţe toxice, în paralel cu avantaje economice semnificative.
Amestecul nostru special de gaz petrolier lichefiat are o cifră octanică ridicată. In benzinariile MOL se poate gasi cu denumirea Autogaz ECO +.

Autogazul ECO + este un carburant ideal atât pentru vehiculele deja proiectate în acest scop, cât şi pentru cele care sunt convertite la alimentarea cu gaz prin instalarea de echipamente speciale.

Materiale mai puţin periculoase, avantaje economice

Alimentarea şi utilizarea Autogaz ECO + este sigură şi prezintă atat avantaje economice cat si legate de protecţia mediului. Pentru a asigura performanţa necesară a motorului, cifra octanică depăşeşte în mod semnificativ caracteristicile standard; ajungând la o valoare de aproximativ 93, aproape egală cu valoarea benzinei ES-95. Autovehiculele alimentate cu gaz au emisii mai puţin toxice decât autovehiculele care funcţionează cu carburanti tradiţionali.

Specificaţiile standardelor din Romania sunt identice cu cerinţele standardelor europene.

Cum utilizam Autogaz ECO +:

Se aplică reguli speciale pentru alimentarea, pornirea şi funcţionarea autovehiculelor alimentate cu gaz.

  • Pornire la temperaturi scăzute: Pot apărea dificultăţi de pornire la temperaturi sub 0 ˚C. În condiţii de temperaturi scăzute, este recomandabil să porniţi autovehiculul în modul de alimentare cu benzină. Când motorul a atins temperatura de funcţionare, comutaţi pe modul de alimentare cu gaz, în conformitate cu instrucţiunile specificate pentru autovehicul.
  • Întreţinerea supapei de aspiraţie: La unele tipuri de autovehicule care sunt convertite mai târziu la modul de alimentare cu gaz, depunerile generate de supapele de aspiraţie pot cauza probleme. O soluţie pentru a evita aceste probleme este schimbarea în mod regulat a modului de alimentare cu gaz cu modul de alimentare cu benzină, cu scopul de a facilita curăţarea cu ajutorul benzinei. Dacă autovehiculul funcţionează în modul de alimentare cu benzină aproximativ 20%, până la 30% din timpul de funcţionare, problema curăţării este rezolvată chiar şi la autovehicule problematice. Utilizarea de uleiuri de motor corespunzătoare, cu conţinut redus de cenuşă va avea ca efect, de asemenea, o reducere a depunerilor.
  • Limitări legate de utilizare: Conform reglementarilor actuale aflate în vigoare, autovehiculele alimentate cu gaz nu pot parca în garaje subterane, întrucât problema ventilaţiei în aceste structuri nu este încă rezolvată. Pentru că gazul auto este mai greu decât aerul, posibilele scurgeri de gaz pot forma un amestec exploziv în cazul în care se acumulează la nivelul podelei.
Link-uri
Descărcare
×