Utilizăm cookies pentru a îmbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cat mai relevante. Făcând click pe butonul "Accept" îți exprimi acordul cu politica de cookies a molromania.ro pe acest dispozitiv, în cazul în care setările tale nu le dezactivează.

ACCEPT
Facebook Linkedin Instagram

Ecran initial

Meniu Profil

Meniu Mesaje

Meniu Comenzi

Meniu Monitorizare

Info MOL

Ecran de pornire


 

Android screenshot

Pentru a va putea loga in aplicatia myISA-RO, aveti nevoie de Utilizator si Parola in Partner Portal. In cazul in care inca nu v-ati Inregistrat in Partner Portal o puteti face accesand linkul AICI.

Android screenshot

Mergeti in partea de sus

Ecran initial

Pentru acces in Aplicatie, introduceti Utilizatorul si Parola existente ISA. Apoi apasati CONECTEAZA.

In cazul in care nu aveti un Utilizator si Parola ISA, va rugam sa apasati „Solicita Inregistrare”.

Mergeti in partea de sus

 

Ecran initial

Android screenshot

In cazul in care ati uitat parola, accesati „Am uitat parola?”.

Android screenshot

Completati Numele de utilizator si apasati butonul TRIMITE.

Android screenshot

Android screenshot

Android screenshot

Setati o Parola Noua la linkul primit automat pe adresa de e-mail introdusa la inregistrare.

Mergeti in partea de sus

 

Ecran initial

Android screenshot

La prima conectare se seteaza un cod mPIN de acces (liber ales). Setarea unui cod prea simplu, de exemplu „123456” sau „000000” nu este permis.

In cazul in care ati uitat codul mPIN de acces, aplicatia trebuie stearsa si descarcata din nou. Dupa care se va putea seta noul cod mPIN de acces.

Va puteti reconecta in aplicatie cu codul de acces mPIN din 6 cifre sau, la aparatele dotate cu cititor de amprenta, cu amprenta de autentificare, daca dispozitivul intra in stand-by sau daca intre timp aveti o convorbire telefonica.

Nu este posibila modificarea codului mPIN de acces. In cazul in care ati uitat codul, aplicatia trebuie stearsa si descarcata din nou din App Store.

Mergeti in partea de sus

 

Android screenshot

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Profil

Android screenshot

Dupa prima logare, puteti sa personalizati setarile in meniul Profil

Android screenshot

In acest ecran puteti activa sau dezactiva tipul mesajelor (de tip push notifcation) care doriti sa le primiti pe telefonul dumneavoastra.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Profil

Android screenshot

Android screenshot

In acest meniu, puteti schimba parola actuala cu alta parola dorita.

Parola trebuie sa contina cel putin 8 caractere , printre care o litera mica, o litera mare, numere si nu poate fi identica numelui de utilizator.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Profil

Android screenshot

Puteti lua legatura cu un operator Backoffice pentru suport. Completati campurile Subiect si Mesaj si atingeti butonul TRIMITE. Completarea acestor campuri este obligatorie. Mesajul va fi transmis automat la Backoffice MOL, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Nu este necesar introducerea datelor personale in subiectul mailului, acestea se transmit in mod automat.

In cazul in care ati transmis deja comanda prin aplicatia myISA, si doriti modificarea acesteia, va rugam sa completati numarul de comanda ISA si noile detalii despre comanda deja transmisa.

Raspunsul la solicatarea Dvs. va fi trimis pe adresa de e-mail inregistrata in aplicatie sau veti fi contactat in cel mai scurt timp de un operator backoffice la numarul de telefon din profil.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Profil

Android screenshot

Puteti verifica daca aveti instalata ultima versiune a aplicatiei.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Profil

Android screenshot

In aceast profil Ajutor, regasiti manualul complet myISA pentru Android.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Profil

Android screenshot

Dupa deconectare, doar cu ajutorul Utilizatorului si Parolei predefinite veti putea accesa aplicatia din nou. In alte cazuri, (de exemplu dupa deblocare ecran), aplicatia va fi accesibila cu codul mPIN de acces sau cu amprenta (la dispozitivele dotate cu acest sistem de identificare).

Mergeti in partea de sus

 

Operatiunile referitoare la mesaje le prezentam la meniul Mesaje Comanda.

La celelalte tipuri de mesaje operatiunile functioneaza la fel, de aceea nu mai prezentam din nou descrierea.

Android screenshot

Android screenshot

Cifra Android screenshot, care apare in linia de jos langa pictograma plic Android screenshot reprezinta numarul mesajelor necitite.

Atingeti tipul mesajului care doriti sa-l deschideti.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Mesaje

In exemplul de mai jos am ales tipul de mesaj Comanda.

Dupa plasarea comenzii MyISA afiseaza mesaje pentru client referitoare la comanda: Mesaj de Receptionare comanda (imediat ce comanda a fost plasata cu myISA); Mesaj de Aprobare comanda (imediat ce comanda a fost aprobata in sistemul MOL; pentru orice tip de plasare comanda).

Android screenshot

Android screenshot

In cazul in care aveti contract si comanda pentru mai multe linii de produse, exista optiunea sa selectati linia de produs. In exemplul de mai jos am ales linia de produs - Carburant.

Android screenshot

Android screenshot

Android screenshot

Mesajele citite sunt afisate cu font gri, mesajele necitite sunt afisate cu font bold.
Steluta galbena apare in cazul in care mesajul a fost marcat ca Important (din optiunile telefonului).

Android screenshot

Exista posibilitatea de filtrare a mesajelor (Toate, Necitit, Citit, Important). Ca setare de baza apar „Toate” mesajele. In exemplul de mai sus sunt selectate cele necitite.

Android screenshot

In coltul dreapta sus este afisat meniul „Editati” (semn: creion). Prin accesarea acestuia aveti posibilitatea de selectare a mesajelor. Astfel, puteti gestiona mai multe mesaje concomitent.

Android screenshot

Prin selectarea unor Mesaje, sau prin selectarea „Toate” aveti posibilitatea de efectuare a operatiunilor afisate in bara de meniu de jos. Un mesaj selectat se poate marca ca Citit sau ca Important, sau se poate sterge prin atingerea pictogramelor din linia de jos.

Android screenshot

La stergerea mesajelor apare intrebarea de siguranta „Sunteti sigur ca doriti sa stergeti 1 mesaje?”. Daca apasati „Sterge”, mesajul va fi sters definitiv.

Nota: Prin stergerea mesajului de confirmare comanda, comanda receptionata si creata in sistemul informatic MOL NU va fi stearsa. Anularea unei comenzi este posibila doar prin contactarea operatorilor Backoffice:

021.2048.584 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Mesaje

Aplicatia myISA-RO nu afiseaza mesaje referitoare la livrare, in prezent. Sectiunea este in constructie. Informatiile despre livrari sunt disponibile in meniul Monitorizare.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Mesaje

Android screenshot

Dupa emiterea Facturii Proforma, myISA afiseaza mesaje pentru client referitoare la detalii Proforma.

Sistemul nu afiseaza mesaje referitoare la factura finala. Informatii despre facturile finale sunt disponibile in meniul Monitorizare Factura.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu pentru lansarea comenzilor simple manuale, pe puncte de lucru individuale.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Comenzi

Inainte de a crea o comanda, va rugam sa verificati disponibilitatea Creditului.

In meniul Comenzi, in partea de sus a ecranului sunt afisate informatii, in timp real, referitoare la Limita de Credit disponibila in baza evidentelor noastre.

  • Cand valoarea creditului nu are in fata nici semnul „+” nici semnul „-”, aveti un credit disponibil la valoarea afisata.
  • Cand valoarea creditului are in fata semnul „-”, inseamna ca valoarea creditului dvs. este depasita cu suma afisata.

Android screenshot

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Comenzi

Creeaza comanda noua

Android screenshot

Se poate genera o comanda, selectand „Creeaza comanda noua

Trebuie sa parcurgeti pasii oferiti de aplicatie pentru a inregistra o comanda noua. La optiunile selectabile cu filtru sunt afisate datele preluate din contractul (contractele) active pe linia de produs selectata.

Android screenshot

Selecteaza linia de produs: Daca in campul „Linie de produs” este afisat „Selecteaza”, indica faptul ca sunt disponibile mai multe linii de produse, din care trebuie sa selectati linia de produs dorita. Daca in contract este disponibila o singura linie de produs, linia de produs implicita va fi autocompletata in camp.

Android screenshot

Selecteaza contractul. Tipurile de contract si de plata sunt: avans sau termen. Daca in campul „Contract” este afisat „Selecteaza”, indica faptul ca sunt disponibile mai multe contracte valabile, din care se selecteaza contractul dorit. Unde exista doar un tip de contract, acesta este selectat automat.

Android screenshot

Tip de plata: Termenul de plata este afisat automat, preluat din contract, corespunzator contractului selectat.

Android screenshot

Modalitate de livrare: Selecteaza modalitatea de livrare „Transport MOL

Android screenshot

Selecteaza depozit: Selecteaza din lista, depozitul solicitat de unde se doreste livrarea produsului.

Daca depozitul dorit nu se regaseste in lista, exista probabilitatea ca stocul de produs sa fie limitat. In aceasta situatie va rugam sa contactati operatorii Backoffice.

Android screenshot

Android screenshot

Selecteaza Destinatia de livrare: Selecteaza din lista destinatia de livrare a carburantului. Daca un punct de livrare nu se regaseste in lista, cel mai probabil este o destinatie de livrare noua si trebuie adaugata in sistem. In acest caz, contactati operatorii Backoffice.

Android screenshot

Selecteaza Destinatia de livrare: Selecteaza din lista destinatia de livrare a carburantului. Daca un punct de livrare nu se regaseste in lista, cel mai probabil este o destinatie de livrare noua si trebuie adaugata in sistem. In acest caz, contactati operatorii Backoffice.

Android screenshot

Android screenshot

Adauga Produsul: Selecteaza produsul comandat (pasul ). In lista de produse sunt afisate doar produsele active din contractul Dvs selectat.

Adauga Cantitatea: Adauga cantitatea de produs (urmeaza pasii , si )

  • Cantitatea maxima admisa la o comanda este de 31000 L - motorina
  • Cantitatea maxima admisa la o comanda este de 32000 L – benzina
  • Cantitatea maxima admisa la o comanda este de 32000 L combinat motorina/benzina

Android screenshot

Adauga Comentariu pentru livrare (obligatoriu): Camp alfanumeric (max. 45 caractere), destinat pentru furnizarea detaliilor necesare livrarii (ex: Persoana de contact, Telefon, Adresa/ indicatii exacte ale locatiei).

Android screenshot

Comentariu Factura (optional): Informatia completata in acest camp va fi afisata pe factura dvs. (ex: Nr. Intern comanda client). Camp numeric (max. 35 caractere).

Android screenshot

Dupa ce ati completat toate datele comenzii, comanda se poate salva cu functia „Salveaza Comanda” din partea de jos a ecranului.

Android screenshot

Comanda salvata la pasul anterior, este necesar a fi trimisa la operatorii Backoffice, prin atingerea pictogramei Trimite toate comenzile.

Android screenshot

Mesajul de siguranta „ Sunteti sigur ca doriti sa transmiteti 1 comenzi?” va asigura ca doar comenzile dorite vor fi trimise spre procesare.

Android screenshot

Apare mesaj de confirmare pentru trimiterea cu succes a comenzii.

Crearea unor comenzi urmatoare se poate face prin actionarea functiei Creeaza comanda noua.

Finalizarea si trimiterea comenzilor se face prin atingerea butonului Trimite toate comenzile.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Comenzi

Android screenshot

Comanda salvata, care nu se doreste a fi trimisa, se poate sterge prin functia „swipe” a telefonului, glisand cu degetul spre stinga ecranului.

La stergerea comenzii apare intrebarea de siguranta „Sunteti sigur ca doriti sa stergeti aceasta comanda?”. Dupa confirmare cu functia „Sterge”, comanda se sterge definitiv din lista si nu mai poate fi trimisa.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Comenzi

Creeaza comanda noua

Android screenshot

Se poate genera o comanda, selectand Creeaza comanda noua.

Trebuie sa parcurgeti pasii oferiti de aplicatie pentru a inregistra o comanda noua. La optiunile selectabile cu filtru sunt afisate datele preluate din contractul (contractele) active pe linia de produs selectata.

Android screenshot

Selecteaza linia de produs: Daca in campul „Linie de produs” este afisat „Selecteaza”, indica faptul ca sunt disponibile mai multe linii de produse, din care trebuie sa selectati linia de produs dorita. Daca in contract este disponibila o singura linie de produs, linia de produs implicita va fi autocompletata in camp.

Android screenshot

Selecteaza contractul. Tipurile de contract si de plata sunt: avans sau termen. Daca in campul „Contract” este afisat „Selecteaza”, indica faptul ca sunt disponibile mai multe contracte valabile, din care se selecteaza contractul dorit. Unde exista doar un tip de contract, acesta este selectat automat.

Android screenshot

Tip de plata: Termenul de plata este afisat automat, preluat din contract, corespunzator contractului selectat.

Android screenshot

Modalitate de livrare: Selecteaza modalitatea de livrare „Client (propriu)

Android screenshot

Selecteaza depozit: Selecteaza din lista, depozitul solicitat de unde se doreste livrarea produsului.

Daca depozitul dorit nu se regaseste in lista, exista probabilitatea ca stocul de produs sa fie limitat. In aceasta situatie va rugam sa contactati operatorii Backoffice.

Android screenshot

Android screenshot

Selecteaza Data livrarii solicitata: Selecteaza data de livrare dorita, respectand principiul de livrare de minimum 24 de ore lucratoare de la lansarea comenzii, in perioada programului de lucru Comercial MOL.

Android screenshot

Selecteaza Destinatia de livrare: Selecteaza din lista destinatia de livrare a carburantului dorita. Daca un punct de livrare nu se regaseste in lista, cel mai probabil este o destinatie de livrare noua si trebuie adaugata in sistem. In acest caz, contactati operatorii Backoffice.

Android screenshot

Android screenshot

Adauga Produsul: Selecteaza produsul comandat (pasul ). In lista de produse sunt afisate doar produsele active din contractul dvs selectat.

Adauga Cantitatea: Adauga cantitatea de produs (urmeaza pasii , si )

  • Cantitatea maxima admisa la o comanda este de 31000 L - motorina
  • Cantitatea maxima admisa la o comanda este de 32000 L – benzina
  • Cantitatea maxima admisa la o comanda este de 32000 L combinat motorina/benzina

Pentru a adauga un produs nou in comanda se reiau pasii descrisi Adauga Produs si Cantitate.

Android screenshot

Selecteaza transportatorul: Din lista de selectie, selecteaza firma transportatoare. Daca un transportator nu se regaseste in lista, contactati operatorii backoffice pentru a fi adaugat in sistem.

Android screenshot

Adauga Sofer: Completeaza numele soferului care opereaza transportul.

Android screenshot

Adauga Cap tractor: Completeaza numar cap tractor care opereaza transportul.

Android screenshot

Adauga Cisterna: Completeaza numar cisterna care opereaza transportul.

Android screenshot

Adauga Comentariu pentru livrare (obligatoriu): Camp alfanumeric (max. 45 caractere), destinat pentru furnizarea detaliilor necesare livrarii (ex: Persoana de contact, Telefon, Adresa/ indicatii exacte ale locatiei).

Android screenshot

Comentariu Factura (optional): Informatia completata in acest camp va fi afisata pe factura dvs. (ex: Nr. Intern comanda client). Camp numeric (max. 35 caractere).

Android screenshot

Dupa ce ati completat toate datele comenzii, comanda se poate salva cu functia „Salveaza Comanda” din partea de jos a ecranului.

Android screenshot

Comanda salvata la pasul anterior, este necesar a fi trimisa la operatorii Backoffice, prin atingerea pictogramei Trimite toate comenzile.

Android screenshot

Mesajul de siguranta „Sunteti sigur ca doriti sa transmiteti 1 comenzi?” va asigura ca doar comenzile dorite vor fi trimise spre procesare.

Android screenshot

Apare mesaj de confirmare pentru trimiterea cu succes a comenzii.

Crearea unor comenzi urmatoare se poate face prin actionarea functiei Creeaza comanda noua.

Finalizarea si trimiterea comenzilor se face prin atingerea butonului Trimite toate comenzile.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Comenzi

Android screenshot

Comanda salvata, care nu se doreste a fi trimisa, se poate sterge prin functia „swipe” a telefonului, glisand cu degetul spre stinga ecranului.

Android screenshot

La stergerea comenzii apare intrebarea de siguranta „Sunteti sigur ca doriti sa stergeti aceasta comanda?”. Dupa confirmare cu functia „Sterge”, comanda se sterge definitiv din lista si nu mai poate fi trimisa.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Comenzi

Android screenshot

Android screenshot

In cazul mesajului de eroare de mai sus, va rugam sa apasati „OK”, inchideti aplicatia si incercati sa reporniti aplicatia.

Daca eroarea afisata persista, va rugam sa luati legatura cu echipa de suport backoffice la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Mergeti in partea de sus

 

Apar submeniurile cu posibilitatile de monitorizare: Comanda si Livrare; Cerere Proforma; Factura Finala.

Android screenshot

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Monitorizare

Android screenshot

Prin alegerea meniului „Comanda si Livrare” putem urmari datele comenzilor si livrarilor dintr-o anumita perioada.

Android screenshot

Android screenshot

Cu ajutorul butonului „FILTRU” (fara o selectie concreta de criterii de filtrare) se vor lista comenzile cu datele lor si statusul comenzilor, din ultimele 31 de zile.

Sunt disponibile urmatoarele CRITERII DE FILTRARE: Introducere nr. Comanda SAP sau nr. Comanda ISA sau pot fi monitorizare doar comenzile pe o anumita linie de produs; pe tip de transport; selectia perioadei de monitorizare; se pot selecta comenzile cu un anumit status.

Android screenshot

Pentru monitorizarea comenzilor se poate defini un interval maxim de 31 de zile. Daca intervalul definit depaseste 31 de zile, este afisat mesajul de atentionare.

Android screenshot

Data comenzii indica data si ora lansarii comenzii.

Semnele colorate in fata fiecarei comenzi sau facturi, la fel ca la platforma web ISA, indica statusul unei comenzi/facturi.

Android screenshot

Android screenshot

Android screenshot

Prin selectarea unei comenzi dorite, se deschide un ecran nou unde se vizualizeaza detaliile comenzii.

Android screenshot

Selectand, prin atingere, produsul din comanda (sau fiecare produs, la o comanda cu mai multe pozitii), se vizualizeaza data incarcarii bunurilor si datele livrarii.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Monitorizare

Prin alegerea meniului „Cerere Proforma” putem urmari datele Facturii Proforma dintr-o anumita perioada, pentru comenzile cu plata in avans.

Pentru monitorizarea proformelor se poate defini un interval maxim de 31 de zile.

Android screenshot

Android screenshot

Cu ajutorul butonului „FILTRU” (fara o selectie concreta de criterii de filtrare), se vor lista proformele cu datele lor, din ultimele 31 de zile.

Sunt disponibile urmatoarele CRITERII DE FILTRARE: Introducere nr. Proforma sau pot fi monitorizare doar facturile pe o anumita linie de produs; selectia perioadei de emitere a proformelor.

Android screenshot

Prin selectarea unui numar de factura proforma dorita, se deschide un ecran nou unde se vizualizeaza detaliile proformei.

Mergeti in partea de sus

 

Meniu Monitorizare

Prin alegerea meniului „Monitorizare Factura” putem urmari datele facturilor finale.

Pentru monitorizarea facturilor se poate defini un interval maxim de 31 de zile.

Android screenshot

Android screenshot

Cu ajutorul butonului „FILTRU” (fara o selectie concreta de criterii de filtrare), se vor lista toate facturile cu datele lor, din ultimele 31 de zile.

Sunt disponibile urmatoarele CRITERII DE FILTRARE: Numar factura; linie de produs; perioada de emitere a facturilor; status factura.

Android screenshot

Atingand o anumita factura, sunt afisate detaliile la factura selectata. In cazul facturilor cu mai multe produse se vizualizeaza toate pozitiile.

Mergeti in partea de sus

 

Android screenshot

In acest meniu sunt afisate informatii utile: stiri si informatii actualizate despre MOL, program depozite, mentenanta aplicatie, campanii de marketing.

Mergeti in partea de sus

 

Android screenshot

Android screenshot

Android screenshot

Dacă dispozitivul dvs. are un cititor de amprente sau Android 6.0 sau mai mare (care acceptă deja autentificarea amprentelor la fabrică), puteți utiliza și amprenta configurată pentru a debloca aplicația.

Puteți debloca aplicația myISA atingând în mod implicit cititorul de amprente.

După introducerea amprentei dvs., veți reintra în aplicație, care va fi indicată și prin mesajul „Deblocare de succes”.

Mergeti in partea de sus

×