Utilizăm cookies pentru a îmbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cat mai relevante. Făcând click pe butonul "Accept" îți exprimi acordul cu politica de cookies a molromania.ro pe acest dispozitiv, în cazul în care setările tale nu le dezactivează.

ACCEPT
Facebook Linkedin Instagram

Caută după dată:

Caută după cuvinte cheie:

Grupul MOL dă startul competiţiei "UPPP" "Înscrie-te dacă ai curaj!"

  • UPPP este o competiţie internaţională din domeniul Explorării și Producției, sub forma unui joc, care se adresează studenţilor de la facultăţile de profil.
  • Primele trei echipe clasate pot câştiga premii în valoare totală de 20.000 EUR, dar şi şansa de a fi recrutate de către Grupul MOL prin programul UPPP.
  • Înscrierile pe platforma destinată jocului au loc între 1 – 23 octombrie.
  • În România, concursul se adresează studenţilor de la Facultatea de Geologie şi Geofizică din cadrul Universităţii Bucureşti.

Bucureşti, 01.10.2014 – Grupul MOL, companie internațională de top din domeniul petrolului și gazelor cu sediul la Budapesta, dă startul unei noi competiţii de recrutare în rândul studenţilor şi absolvenţilor de la facultăţile cu profil geotehnic. Studenţii din cele 14 universităţi selectate pentru a participa în program se pot înscrie în perioada 1 – 23 octombrie pe platforma dedicată jocului. Primele trei echipe clasate au şansa de a fi recrutate în structura Grupului MOL într-un program de dezvoltare a carierei care durează 18 luni, “UPPP Technical Placement Program” şi premii în valoare totală de 20.000 EUR.

„Suntem încântaţi că am dezvoltat programul UPPP prin care oferim şansa tinerelor talente să se dezvolte în cadrul diviziei de Exploare și Producție a Grupului MOL. UPPP se adresează acelor studenţi care sunt deschişi provocărilor reale şi cărora nu le este teamă să se înscrie într-o competiţie de asemenea anvergură,” a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vice Preşedinte HR al MOL Group.

În joc se pot înscrie echipe alcătuite din trei studenţi. În prima etapă, în faza de simulare on-line, participanţii trebuie să rezolve scenarii virtuale din sfera industrială şi strategică. Cerinţele problemelor reprezintă studii de caz reale cu care MOL Group s-a confruntat de-a lungul timpului în domeniul Explorării și Producției. În ce-a de-a doua etapă, jocul se desfăşoară în timp real.

Poţi găsi mai multe informaţii despre competiţie, dar şi despre alte programe de recrutare, accesând: www.facebook.com/moluppp, www.uppp.info sau www.uppp.info/intro.

 

Despre concursul UPPP
UPPP este o competiţie ce are ca scop promovarea MOL Group în rândul studenţilor şi absolvenţilor relevanți pentru domeniul Explorării și Producției. Numai studenţii din cadrul facultăţilor desemnate au posibilitatea de a se înscrie în concurs. În primă fază, echipele vor trebui să concureze în mediul online, rezolvând probleme din sfera industrială şi strategică. Studiile de caz sunt probleme reale cu care MOL Group s-a confruntat în Pakistan, în domeniul Explorării și Producției. Cei mai bine clasaţi vor avea apoi şansa de a concura în cadrul unei finale transmise în timp real. Cele mai bune echipe vor câştiga premii în valoare totală de 20.000 EUR şi şansa de a fi recrutate în cadrul Grupului MOL. Studenţilor care nu sunt în ani terminali li se va oferi şansa să participe la traininguri sau internship-uri în perioada verii.

Despre programul de recrutare UPPP
Programul UPPP se întinde pe o perioadă de 18 luni şi este adresat tinerilor profesionişti din sectorul geotehnic. Bazat pe patru piloni, în timpul perioadei petrecute în cadrul său, tinerii recruţi vor dobândi experienţă prin practică şi training-uri. În perioada desfășurării programului se urmăreşte atât dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale, cât şi a cunoştinţelor tehnice. Programul oferă acces în unitățile de Explorare și Producție ale Grupului MOL,dar şi prezenţă la sediul central din Budapesta.

Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 29.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, având în prezent operațiuni de producție în 8 țări și activități de explorare în 13 țări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 țări.

Creează-ţi propria copertă cu ocazia a zece ani de la apariţie a revistei Stil&Elan

  • Primul număr al revistei Stil&Elan, oferit gratuit exclusiv clienţilor MOL, a ieșit de la tipar în luna august 2004, constituind o premieră pe piaţa petrolieră
  • Pentru a aniversa cei zece ani, MOL România oferă cititorilor posibilitatea de a-și crea propria copertă personalizată, printr-o aplicație dedicată disponibilă pe site-ul MOL România şi pe profilul Facebook al MOL România
  • Cititorii apreciază în mod deosebit revista lunară, conform unei cercetări efectuate în rândul clienţilor MOL.

BUCUREȘTI, 13 August 2014 - MOL România aniversează în luna august zece ani de la apariția primei ediții a revistei de lifestyle și auto Stil & Elan, editată în limba română şi maghiară. Lansată în luna august a anului 2004, revista are 32 de pagini și este distribuită gratuit în stațiile MOL România, având un tiraj lunar de peste 100.000 de exemplare.

"Într-o lume în continuă și rapidă schimbare, revista Stil & Elan și-a asumat un rol constant pentru cititorii noștri, cărora le-au fost prezentate oameni valoroși, locuri frumoase și subiecte interesante pentru întreaga familie. În acest an aniversar, MOL România rememorează momentele deosebite de la apariția revistei și până în prezent, oferindu-le cititorilor revistei Stil & Elan posibilitatea de a deveni ei înșiși editori, creându-și propria copertă, personalizată”, a declarat Kinga DARADICS, Country Chairman & CEO al MOL România.

Eforturile echipei MOL România pentru îmbunătățirea constantă a calității și conținutului publicației s-au bucurat de un ecou favorabil. Un sondaj efectuat la începutul acestui an a indicat un nivel crescut de satisfacție față de conținutul publicației. Pe lângă mesajele de felicitări cititorii s-au pronunțat de asemenea în favoarea creșterii numărului de apariții, dar şi a numărului de pagini, sporirea numărului de articole referitoare la destinațiile de călătorie, autoturisme, evenimente și , gadgeturi, reţete culinare, tendinţe de modă, precum și mai multe rubrici destinate copiilor.

„Pentru mine, cele mai memorabile momente din ultimii zece ani rămân admiterea la liceu a fetiţei mele, momentul în care ea a împlinit vârsta majoratului, dar si toate vacanţele petrecute împreună cu familia. Aceasta şi pentru că mi-a lipsit mult afecţiunea lor în toată perioada cât am stat departe de ei în cantonamente şi competiţii. Cu ocazia împlinirii celor 10 ani de apariţie în România a revistei Stil&Elan le doresc cititorilor multă sănătate, fericire şi îndeplinirea tuturor dorinţelor. Nu în ultimul rând vreau să îi îndemn să citească în continuare revista, deoarece întotdeauna vor găsi interviuri cu oameni deosebiţi ai societăţii românesti care pot fi adevărate modele de viaţă, dar şi informaţii importante despre lumea auto, sport, cultura, turism, precum şi apetisante reţete culinare. Mult succes în continuare!” – ne-a spus în ediţia aniversară Violeta Beclea Szekely, unul dintre intervievații Stil & Elan.

Cu ocazia numărului aniversar, MOL România a creat o aplicație dedicată cititorilor Stil & Elan, prin care aceștia vor putea deveni editori și vor putea crea propria copertă personalizată. Această aplicaţie este disponibilă pe site-ul www.molromania.ro aici.

MOL România: investiții de peste 6 milioane euro în extinderea rețelei, consolidând serviciile pentru clienții de proximitate și cei regionali

MOL România a investit peste 6,1 milioane de euro în 7 benzinării noi, extinzându-și rețeaua de distribuție națională la 154 de unități. Noile benzinării sunt situate în județele Constanța, Ilfov, Suceava, Timiș, Hunedoara, Iași și Bihor.



„Suntem hotărâți să ne continuăm politica de investiții, în funcție de oportunitățile de piață, pentru a ne extinde prezența și a oferi carburanți de calitate clienților locali, dar și celor care vor să beneficieze de avantajele unei rețele regionale puternice. De la începutul acestui an, am deschis 11 benzinării în România. Extinderea în țară și  în regiune sunt importante pentru clienți, care acum au acces la mai multe unități ale aceleiași rețele internaționale”, a declarat Kinga Daradics, CEO & Country Chairman al MOL România.

Grupul MOL operează o rețea de peste 1.700 de benzinării în regiunea Europei Centrale și de Est. Clienții persoane juridice, care utilizează carduri de carburant MOL Gold, au acces în toată rețeaua la o gamă largă de servicii, pe lângă achizițiile de carburanți, precum recuperarea TVA și a accizei sau asistență tehnică 24/24. Persoanele fizice au la dispoziție sistemul dedicat clienților loiali, denumit MultiBonus, prin care punctele acumulate pot fi transformate în achiziții de produse sau servicii sau folosite în cazul unor promoții speciale.

Noua stație MOL din Cernavodă, județul Constanța, este amplasată pe Bulevardul Medgidia nr. 1, pe o suprafață totală de 1.700 de metri pătrați, inclusiv un magazin de 45 mp. Benzinăria are 2 pompe multi-produs și este prima stație de alimentare modernă din oraș, ideal situată și echipată pentru a deservi cei 17.000 de locuitori ai localității.

Cea mai nouă benzinărie MOL din Ilfov este situată pe șoseaua București Nord nr. 20, în sensul giratoriu care face legătura dintre șoseaua Pipera și șoseaua Bucuresti-Nord. Unitatea are o suprafață de  1.900 mp, un magazin de 80 mp și 3 pompe multi-produs, dintre care una cu pistol rapid, pentru alimentarea vehiculelor comerciale.

O benzinărie nouă a fost deschisă de către MOL România în Rădăuți (județul Suceava), pe Calea Bucovinei, pentru a deservi traficul către Suceava și Câmpulung Moldovenesc. Stația are două pompe multi-produs, o pompa rapidă cu pistoale cu debit mărit, pentru vehicule comerciale, skid GPL, suprafața totală fiind de 2.390 mp, iar cea a magazinului de 65 mp.

Cea de-a șasea benzinărie MOL din Timișoara, a opta din județul Timiș, a fost deschisă la ieșirea din oraș către Lugoj, în comuna Ghiroda, pe Calea Lugojului 86. Unitatea poate deservi atât traficul local cât și traficul greu pe direcțiile Lugoj-Deva sau Lugoj-Craiova, cu ajutorul celor trei pompe multi-produs, dintre care una asigură debit mărit. Suprafața totală este de 4.000 mp, iar cea a magazinului de 80 mp.

După deschiderea stației din Brad, pe Strada Vânătorilor 108, MOL România a ajuns la un număr de 6 benzinării în județul Hunedoara. Stația este utilă șoferilor care merg către Deva și către Autostrada A1, care pot alimenta la una dintre cele două pompe multi-produs, în timp ce vehiculele comerciale au la dispoziție un pistol cu debit mărit. Magazinul stației are o suprafață de 80 mp, iar terenul este de 3.043 mp.

Benzinăria din Miroslava (județul Iași) este situată pe Șoseaua Industriilor 22, în apropierea liniei de centură a orașului Iași, pe ruta către Târgu Frumos-Botoșani sau Târgu Frumos-Bacău. Terenul este de 3.000 mp, suprafața magazinului ocupă 80 mp. Șoferii pot utiliza 3 pompe, dintre care două multi produs și una cu posibilitatea de alimentare rapidă.

La fel ca în toată rețeaua MOL România, clienții pot achiziționa o sortimentație variată de produse alimentare, produse din tutun, băuturi, alături de lubrifianţii de calitate înaltă MOL Dynamic sau produsele premium de îngrijire auto EVOX.

MOL România oferă instrumente de gătit BergHOFF la prețuri promoționale

  • Clienții MOL România pot beneficia de o reducere de până la 70 % față de prețurile recomandate în benzinării
  • Produsele disponibile variază de la seturi complexe pentru grill la cuțite ceramice, tigăi și accesorii

17 Iulie, BUCUREȘTI – MOL România derulează o campanie pentru perioada vară - toamnă 2014, în cadrul căreia oferă clienților instrumente de gătit BergHOFF la prețuri cu până la 70% mai reduse decât cele recomandate în magazinele din benzinării, până la 14 septembrie.

“Cercetările noastre au arătat că din ce în ce mai mulți români sunt interesați să adopte  un stil de viață sănătos, iar gătitul este un element central al acestor  preocupări, numărul pasionaților de arta culinară fiind în creștere.  În perioada de dinaintea campaniei promoționale, mai mult de un  sfert dintre produsele achiziționate cu ajutorul catalogului Multibonus, program dedicat clienților fideli ai MOL România, erau instrumente de bucătărie. În plus, în ultimul an a crescut atât audiența TV a emisiunilor culinare cât și notorietatea publicațiilor specializate, fie ele „tradiționale” sau din zona new/social media. Consumatorii au exigențe ridicate, preferă produsele care îmbină calitatea și funcționalitatea și îi pot ajuta să pregătească preparate gustoase într-un mod sănătos. Fiind o rețea de benzinării națională, care oferă un portofoliu premium tuturor românilor, ne adresăm practic tuturor familiilor, întrucât oferta promoțională Berghoff include produse diverse și de foarte bună calitate, de la cuțite ceramice la tacâmuri pentru copii, aparate de bucătărie sau seturi complexe pentru grill”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.

Pentru fiecare achiziție de minimum 25 de lei de carburant sau produse și servicii din magazin, clienții MOL România vor primi câte o etichetă promoțională. Etichetele pot fi aplicate pentru un cupon pentru a fi utilizate la achiziția de produsele BergHOFF la prețuri reduse față de cele recomandate în magazinele din benzinării.

De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, în loc de numerar.  Clienții au și posibilitatea de a participa la o tombolă cu premii BergHOFF, pe baza bonului fiscal obținut la efectuarea de achiziții din benzinăriile MOL.

Lansat în anul 1994, brandul BergHOFF se clasează printre cei mai faimoși producători de ustensile pentru gătit și se distinge prin trei atuuri esențiale: inovație, creativitate în design și calitate excepțională. Pentru pasionații de gătit, fie că sunt experți sau începători, BergHOFF oferă o colecție inedită de cuțite, oale, tigăi și accesorii, realizate după cele mai înalte standarde calitative, pentru ca gătitul să fie întotdeauna o plăcere.

Regulamentul promoției  împreună cu detaliile privind produsele și participarea sunt disponibile într-o secțiune dedicată a site-ului MOL România.

Campania promoțională din benzinării este susținută de un mix de canale media care include: posturi TV centrale și locale, posturi de radio cu acoperire națională și locală, presă scrisă, publicații online, bloguri, site-uri de nișă și social media. Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat pe canalul Youtube al MOL România.

MOL România achiziționează rețeaua locală de benzinării Eni

  • Grupul MOL achiziționează 208 benzinării în trei țări din Europa Centrală și de Est: rețeaua totală de retail ajunge la aproximativ 2.000 de unități în 11 țări
  • Prezența Grupului MOL pe piețele locale din Cehia, Slovacia și România crește semnificativ
  • Expansiunea rețelei de retail consolidează rolul Grupului MOL în regiunea Europei Centrale și de Est

BUCUREȘTI, 7 mai 2014 –– Grupul MOL a anunțat astăzi acordul de vânzare – cumpărare cu Eni, vizând entități de afaceri în Cehia, Slovacia și Romania, inclusiv rețele de distribuție de carburanți (care funcționează în prezent sub marca Agip). Acest pas contribuie într-o mare măsură la strategia Grupului MOL pentru segmentul rafinare și marketing (Downstream) de a spori prezența pe piață, acoperirea geografică și numărul de clienți. Preluarea activității de vânzări engros de carburanți de la Eni, în țările respective, este de asemenea inclusă în acest acord.

Conform strategiei sale de creștere, Grupul MOL anunță achiziția rețelelor de benzinării Eni din Cehia, Slovacia și România. Prin această integrare, Grupul MOL vizează sinergii importante privind vânzările engros și retail, o creștere a calității produselor și serviciilor, respectiv a excelenței operaționale.

“Această achiziție reprezintă un moment marcant al strategiei noastre de creștere a rețelei de benzinării în Europa Centrală și de Est. În Cehia, vânzările medii ale stațiilor achiziționate se situează între primele trei poziții, într-un clasament al companiilor de retail de carburanți. În plus, Grupul MOL va deține a doua mare rețea de benzinării din Cehia. MOL își lărgește semnificativ acoperirea geografică în România și face un pas înainte în ceea ce privește percepția brandului în Slovacia”, a spus Lars Höglund, Senior Vice President pentru divizia de retail a Grupului MOL.

În România, achiziția reprezintă un punct de referință pentru îndeplinirea strategiei Grupului MOL de a-și crește cota de piață. Prin integrarea celor 42 noi benzinării, MOL România va ajunge la o rețea de 189 unități, plasate pe artere de trafic intens sau în poziții de mare vizibilitate, sub marca MOL. Compania va continua să ofere șoferilor din România servicii de calitate, ca de exemplu programul de loialitate MultiBonus. În plus, partenerii MOL România, utilizatori ai cardurilor de carburant vor avea la dispoziție o rețea de acceptare extinsă, în special în sudul României.

“MOL România a fost dintotdeauna o organizație care și-a construit modelul de afaceri în jurul clienților săi, iar echipa noastră este hotărâtă să utilizeze această oportunitate, oferind clienților și partenerilor noștri produse și servicii de înaltă calitate, sub marca MOL, în cadrul unei rețele lărgite de benzinării. Ne vom continua eforturile de creștere, bazându-ne pe standardele înalte de performanță asigurate de echipa noastră capabilă”, a afirmat Kinga Daradics, CEO & Country Chairman MOL România.

Tranzacția vizează, printre altele, operațiunile de vânzări engros și preluarea gestiunii entităților locale. Poziția Grupului MOL în Cehia va fi puternic susținută prin această achiziție: cele 125 noi benzinării, alături de cele 24 sub marca Slovnaft și cele 125 stații PAP Oil, vor majora cota de piață a Grupului MOL la peste 10%. Vânzările medii ale rețelei nou achiziționate reprezintă aproape dublul mediei naționale.

În Slovacia, rețeaua Grupului MOL va ajunge la 253 unități. Cele 41 benzinării nou integrate vor contribui la îmbunătățirea vânzărilor medii și a portofoliului de produse și servicii destinate clienților.

MOL a convenit să achiziționeze și participația Eni în Ceska Rafinerska (CRC); totuși, Unipetrol, ca acționar majoritar al CRC, deține dreptul de preempțiune pentru acțiunile CRC.

Finalizarea acordului depinde de îndeplinirea unor condiții prestabilite, printre care și obținerea avizului din partea autorităților de reglementare în domeniul concurenței.

Campanie de colectare de ulei

  • MOL România a colectat de la lansarea programului peste 5.000 de litri de ulei alimentar uzat de la populatie
  • În perioada 5-25 aprilie, persoanele care predau ulei uzat în benzinăriile MOL vor primi cadou recipiente de colectare cu o capacitate de 2 litri
  • Uleiul uzat este preluat și reciclat de către un operator autorizat, Biofilter România

2 aprilie 2014, BUCUREȘTI: MOL România vine în întâmpinarea tuturor celor care nu au încă o soluție pentru depozitarea uleiului și grăsimilor rămase în urma preparării bucatelor de Paște.Campania de colectare în benzinăriile MOL România continuă, iar persoanele care vor preda ulei uzat în perioada 5-25 aprilie vor primi cadou recipiente de colectare cu o capacitate de doi litri. Astfel, ne vom putea bucura nu numai de meniurile alese, ci și de un mediu mai curat.

“Am inițiat acest program în premieră pentru o rețea de benzinării din România și am adus astfel în atenția publicului o problemă care poate părea neînsemnată, dar în realitate are un impact imens asupra mediului. MOL România își pune la dispoziție capacităţile logistice, pentru a crește gradul de conștientizare asupra necesității colectării selective a deșeurilor. Am colectat începând cu 2012 şi până acum peste 5.000 de litri de uleiuri și grăsimi uzate de la populație. Dacă o singură picătură de ulei uzat poate polua 1.000 de litri de apă naturală, atunci avem reprezentarea impactului pe care l-ar fi putut avea cantitatea colectată pentru reciclare”, a declarat Kinga Daradics, CEO & Country Chairman MOL România.

Persoanele care vor preda ulei alimentar uzat în benzinăriile MOL România în intervalul 5-25 aprilie vor primi - în limita stocului disponibil - un recipient din plastic reciclat de 2l, conceput special pentru colectarea acestui deșeu.

Uleiul alimentar este preluat din benzinăriile MOL România de către compania specializată Biofilter, urmând să fie reciclat.

Programul MOL România de colectare a uleiului alimentar uzat a debutat în luna august a anului 2012, inițial în 30 de benzinării, și a fost extins ulterior la în mai multe etape, până la 51 de benzinării din țară, în 15 orașe, ca urmare a cererii clienților.

MOL_Flyer_cam_ulei_bd_fata_ro_huAdresele benzinăriilor care participă la program:

Bucureşti:
București - Str. Barbu Văcărescu nr. 62-72, sect. 2
București - Calea 13 Septembrie 204-206A, sect. 5
București Berceni - Str. Mariuca nr. 67, sect. 4
București Chiscani - Str. Chiscani nr.1 (Inters. Podul Grant), sect.1
București Colentina - Sos. Colentina nr. 374E
București Fundeni - Sos. Fundeni nr. 161.
București Gara de Nord - Str. Dinicu Golescu nr. 29 sect. 1
București Giulesti - Calea Giulești nr. 39/Pod Grant, sect.6
București Giurgiului – Șos. Giurgiului nr. 200, sect.4
București Iriceanu – Str. serg. Ion Iriceanu nr. 25-53, sect. 4
București Iuliu Maniu - Str.  Iuliu Maniu nr. 15B.
București Lujerului  - Str. Lujerului fn., sect. 6
București Otopeni 2  - DN1, km13+00
București Pallady - B-ul Theodor Pallady nr. 66, sect. 3
București Postavarul - Sos. Postăvarului nr. 24.
București Rm. Vâlcea - Str. Râmnicu Vâlcea  nr. 12.
București Turnu Măgurele - Str. Turnu Măgurele  nr. 110.-112.
București Virtuții – Șos. Virtuții, nr. 48, sect. 6
București Otopeni – sos. București-Ploiești nr. 127 C
București Odăi – sos. Odăi nr. 425-431
București Pallady 2 – bd. Theodor Pallady nr. 117-199
București Corneliu Coposu – bd. Corneliu Coposu nr. 14
București Valea Cascadelor – str. Valea Cascadelor nr. 26, sector 6
București Militari – bd. Iuliu Maniu nr. 205-215, sect. 6

Arad
Arad – Bd. I. Maniu nr. 56-62
Arad – Str. Zimandului nr.3.,
Arad – Bd. Aurel Vlaicu nr. 244-246
Bistriţa – Calea Moldovei nr. 56

Brăila – Calea Călărașilor, f.n.

Cluj-Napoca
Cluj Napoca - Str. Observatorului nr. 76-78
Cluj Napoca - Calea Dorobantilor nr. 58-60
Cluj Napoca - Bd. Maresal Ion Antonescu fn.
Cluj Napoca – Str. Teodor Mihali Fn.
Cluj Napoca - Bdul 1 Decembrie 1918 fn.

Floreşti – com. Floreşti

Miercurea Ciuc – Str. Brasovului f.n.

Odorheiu-Secuiesc
Odorheiu Secuiesc - Str. Beclean nr. 14.
Odorheiu Secuiesc - Str Nicolae Bălcescu 89/K

Oradea
Oradea - Str. Dimitrie Cantemir nr. 26-30
Oradea – Str. Stefan cel Mare nr. 89
Oradea - Calea Clujului nr. 231 A.
Oradea - Bd. Decebal nr. 51.

Ploieşti
Ploiești 3 – DN 1, km. 63+00
Ploiești 1 – str. Postei nr. 60 (Parcul Stejarelor)

Reghin - Str Iernuteni nr. 32C-34

Sf. Gheorghe - Bd 1 Decembrie 1918 f.n.

Sighişoara – str. Mihai Viteazu fn.

Suceava– Str. Traian Vuia/str Unirii f.n.

Târgu-Mureş
Târgu Mureș - Str. Gheorghe Doja nr. 76.
Târgu Mureș- Bdul 1 Decembrie 1918 nr. 242
Târgu Mureș - Ernei (Str. Principală nr.630B)

Urmăriţi-ne şi pe Facebook/MOLRomania.

Grupul MOL lansează ediția 2014 a Programului Growww

  • Noi candidaturi pot fi depuse pentru Growww, un program al Grupului MOL pentru recrutare și dezvoltare, distins cu premii
  • Grupul MOL angajează anual peste 250 de tineri talentați prin intermediul programului Growww
  • Pozițiile oferite prin intermediul Growww sunt disponibile în 25 de companii din Grupul MOL, situate în 11 țări

Budapesta, 11 Martie 2014 – Grupul MOL lansează o nouă ediție a programului său internațional de recrutare și dezvoltare. Compania va angaja peste 250 de tineri talentați prin intermediul Growww, în cadrul a 25 de companii din Grupul MOL, în 11 țări.

Acesta este al optulea an consecutiv în care Grupul MOL oferă absolvenților ocazia unică de a-și începe cariera într-o companie de talie internațională, de a dobândi experiență de muncă sub îndrumare profesională și de a-și demonstra abilitățile într-un mediu de lucru inter-cultural.

Programul a fost disponibil tinerilor din România începând cu anul 2010. Până la ediția actuală, 12 tineri români talentați, cu vârste între 21 și 23 de ani, au fost recrutați și lucrează în companii ale Grupului MOL. MOL România are circa 200 de angajați. Pentru ediția din acest an, absolvenții din România își pot depune candidaturile la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

La nivel de Grup, sunt oferite peste 250 de poziții Growww, în domenii variind de la inginerie, afaceri, IT la științe naturale sau sociale. În acest an sunt disponibile posturi pentru candidați în 11 țări precum Croația, Cehia, Ungaria, Irak, Pakistan, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia și Slovenia.

“Ingineria sau științele naturale sunt mai puțin populare printre tineri în zilele noastre, iar noi credem că este esențial să sprijinim talentele și în aceste domenii, oferindu-le posibilitatea de a evolua și de a se dezvolta în mediul cel mai potrivit. De la lansarea sa, în 2007, am angajat 1.350 de persoane prin intermediul acestui program, iar o parte dintre managerii noștri din mai multe țări provin din rândurile participanților la Growww. 20% dintre foștii participanți au fost promovați în cadrul organizației, ceea ce înseamnă că am selectat cele mai bune candidaturi", a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vicepreședinte responsabil pentru Resurse Umane în cadrul Grupului MOL.

“Am pornit de la zero, dar am avut oportunitatea de a prelua informații și cunoștințe de la cei mai buni. Nu a fost ușor, dar m-am adaptat nevoilor echipei, deoarece lucrez într-un mediu profesionist, deschis și creativ, în care contribuția fiecăruia este importantă", a declarat Robert Marița, angajat la MOL România, unul dintre cei recrutaţi în cadrul precedentelor ediții ale programului Growww.

Pentru informații actualizate continuu referitor la acest program vă rugăm să vizitați și pagina de Facebook a Growww, la adresa www.facebook.com/growww

MOL Group lansează competiția pentru studenți Freshhh 2014

  • Înscrierile pentru competiția Freshhh 2014 a grupului MOL se vor închide la7 aprilie 2014, înregistrarea putând fi făcută la adresa www.freshhh.net
  • Freshhh este o competiție internațională online pentru studenți
  • Echipe formate din câte trei studenți vor concura pentru premii totale în valoare de 20.000 de euro

Budapesta, 5 Martie 2014 – Grupul MOL lansează o nouă ediție a competiției sale internaționale. Grupuri de studenți de la universități și colegii concurează nu doar pentru distracție ci și pentru 20.000 de euro și perspectiva unei cariere. Competiția începe astăzi iar înregistrarea se poate face până la data de 7 aprilie, pe pagina de internet www.freshhh.net.

Începând din 2007, Grupul MOL organizează una dintre cele mai mari competiții internaționale de petrol și gaze, denumită Freshhh. Programul are ca scop atragerea și dezvoltarea de tinere talente pentru operațiunile Grupului MOL și transformarea tinerilor într-una din cele mai importante axe de susținere a companiei. În ultimii șapte ani, 10.000 de studenți grupați în 3.500 de echipe de la 250 de universități din 70 de țări au concurat în cadrul acestui program. Mulți dintre ei sunt acum angajați de succes ai Grupului MOL din toată lumea.

Competiția Freshhh se desfășoară în trei etape în cadrul cărora cei înscriși trebuie să concureze într-un scenariu virtual online rezolvând sarcini strategice și industriale dezvoltate de Grupul MOL. Cele mai bune 40 de echipe din prima rundă au șansa de a se califica în runda Simulării Strategiei, în care se vor confrunta cu simulări privind benzinăria și va trebui să ia decizii corecte, bazate pe o analiză atentă a pieței. Runda a treia este finala care se desfășoară în direct la Budapesta și unde cele mai bune 5 echipe vor concura pentru marele premiu.  Cele mai bune trei echipe câștigă în total 20.000 de euro (9.000 de euro pentru echipa câștigătoare, 7.000 de euro pentru cea de a doua și 4.000 de euro pentru ocupanții locului al treilea) și posibilitatea de a face parte din programul de recrutare și dezvoltare a Grupului MOL. Performanța echipelor va fi apreciată de către un juriu format din manageri ai Grupului MOL. În acest an, Freshhh se concentrează în mare parte pe rafinărie, logistică și strategie.

“Anul trecut am avut un număr record de înscrieri, peste 2.600 de studenți grupați în 887 de echipe din peste 60 de țări au participat la competiție. Scopul nostru este să batem recordul anul acesta. Viitorul succes al Grupului MOL se află în mâinile tinerilor care pot aduce creativitate, idei proaspete și noi perspective Grupului, așa că cea mai bună decizie pe care o putem lua este aceea de a investi continuu resurse în dezvoltarea de talente de vârf,”a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vicepreședinte pentru Resurse Umane al Grupului MOL.

Despre competiție

Cine se poate înscrie?

Competiția Freshhh este destinată studenților din universități și colegii. Toți membrii echipelor trebuie să urmeze cursurile unei universități sau ale unui colegiu. Doctoranzii au de asemenea posibilitatea de a participa la concurs. Sarcinile care vor fi încredințate se vor axa pe industria de petrol și gaze astfel că recomandarea este ca echipele să aibă membrii orientați practic.

Cum se poate înscrie?

Echipe de câte trei membri se pot înscrie la www.freshhh.net. Perioada de înregistrare expiră la ora 12:00 PM GMT în data de  7 aprilie 2014.

MOL România adaugă 4 noi stații rețelei de benzinării

  • MOL România a deschis patru noi benzinării în județele Bihor, Constanța, Hunedoara și Mureș
  • Rețeaua de retail a MOL România a a ajuns la 147 de stații
  • Compania a investit peste un 1,3 milioane de euro în cele patru noi benzinării

07 Februarie 2014, BUCUREȘTI – MOL România și-a extins rețeaua de distribuție la nivel național la 147 de benzinării, după ce a deschis patru stații noi, la Marghita (județul Bihor), Eforie (județul Constanța) Ilia (județul Hunedoara) și Morăreni (județul Mureș).

“Am investit în total peste 1,3 milioane de euro în cele patru noi benzinării, localizate pe artere importante de trafic. Extinderea rețelei noastre de stații este un element cheie al strategiei de creștere pe termen mediu și ne permite să consolidăm oferta de produse și servicii de calitate către clienții și partenerii noștri”, a declaratKinga Daradics, CEO și Country Chairman MOL România.

Benzinăria de la Eforie este situată pe drumul european E87 Constanta-Mangalia, intre orașele Tuzla și Eforie. Cu o suprafață de 2.100 mp și trei pompe multi-produs, benzinăria poate deservi traficul turistic pe litoral, cât și clienții locali. Stația are două pistoale cu alimentare rapidă pentru autovehiculele comerciale, iar magazinul are o suprafață de 43 mp.

Situată pe DN7 (E68), la KM 414-400, la ieșirea din Ilia către Arad noua benzinărie MOL Ilia este foarte bine poziționată pentru flotele de mașini sau autovehiculele de mari dimensiuni care tranzitează România, de la Est la Vest, pe ruta Sibiu-Arad. Datorită deschiderii autostrăzii A1 între Oraștie și Deva, șoferii au acum opțiunea unică de a alimenta cu carburant și de a parca de-a lungul acestui traseu. Cu o suprafață totală de 2700 mp și a magazinului de 40 mp, noua stație are trei pompe multi-produs și doua două pistoale cu alimentare rapidă.

În cele două stații MOL din Eforie și Ilia se poate alimenta cu benzină – Tempo Plus 95 și Evo Benzină, respectiv cu motorină – Tempo Diesel și Evo Diesel. La MOL Eforie există și opțiunea alimentării cu gaz petrolier lichefiat (GPL). Ca în toată rețeaua MOL România, clienții pot achiziționa roviniete și au la dispoziție facilitățile dedicate posesorilor de carduri de carburant MOL Gold și MOL Silver sau ale sistemului de loializare MultiBonus. De asemenea, în magazinele celor două benzinării există o sortimentație variată deproduse alimentare, produse din tutun, băuturi, alături de lubrifianţii de calitate înaltă MOL Dynamic sau produsele premium de îngrijire auto EVOX.

Stațiile de la Marghita (Bihor) și Morăreni (Mureș) sunt deschise sub noua platformă de operare, care presupune că partenerul are în proprietate benzinăria, carburanții și mărfurile din magazin, în timp ce MOL România asigură marca (brandul), aprovizionarea permanentă cu carburanți de înaltă calitate și controlul operațiunilor.

Noua benzinărie de la Marghita este echipată pentru a deservi traficul greu din zonă, având 6 pompe, dintre care două cu alimentare rapidă. Suprafața totală este de 1.550 mp, benzinăria având 6 locuri de parcare și un magazin de 42 de metri pătrați. Carburanții disponibili sunt benzină Tempo Plus 95, motorină Tempo Diesel și GPL. Adresa stației este strada I.L. Caragiale, nr. 49.

Stația de la Morăreni (Mureș) este amplasată pe DN 15 Turda-Bacău, una dintrele cele mai circulate zece artere rutiere din țară. Cu o suprafață de 979 mp, benzinăria are un magazin de 80 mp și este dotată cu 4 pompe multiprodus. Carburanții disponibili sunt benzină Tempo Plus 95 și motorină Tempo Diesel.

La fel ca în toată rețeaua MOL România, la stațiile de la Marghita și Morăreni pot fi utilizate cardurile de carburant MOL Gold și MOL Silver, iar șoferii pot acumula puncte de loialitate pe cardurile Multibonus, la fiecare achiziție în cele două noi benzinării.

benzinarii MOL

MOL România și Fundația pentru Parteneriat lansează a noua ediție a programului Spații Verzi, în urma căreia finanțările totale acordate vor depăși un milion de euro

MOL România şi Fundaţia pentru Parteneriat au lansat a noua ediție a concursului de proiecte „Spaţii verzi”, prin care MOL România va pune la dispoziție finanțări totale de aproape 670.000 de lei pentru organizațiile care vor realiza proiecte pentru ariile naturale protejate și spaţiile verzi din zonele urbane.

“Spații Verzi este primul program de responsabilitate socială înființat de MOL România și suntem mândri că am devenit un partener consecvent al organizațiilor și voluntarilor care se implică în programele de protecție a mediului. Sprijinul financiar cumulat acordat de MOL România va depăși, cu ediția actuală, echivalentul a 1 milion de euro, iar scopul proiectelor este, pe lângă obținerea unor rezultate de impact, creșterea gradului de conștientizare ceea ce privește protejarea naturii și cultivarea ideii de responsabilitate pentru natură a membrilor comunităților, în special a celor tineri”, a declarat Kinga Daradics, Chairman & CEO MOL România.

„Programul Spaţii Verzi reuşeşte în fiecare an să mobilizeze şi să angreneze un număr impresionant de organizaţii neguvernamentale şi de voluntari în activităţi mediu-protective. Succesul acestui program se datorează în mare parte şi faptului că este conceput şi dezvoltat de cei doi parteneri - MOL România şi Fundaţia pentru Parteneriat - în aşa fel încât să corespundă nevoilor grupurilor ţintă şi ca atare să trezească interesul şi dorinţa de implicare a comunităţilor. În acelaşi timp programul are la bază una dintre cele mai longevive parteneriate de tip ONG - corporaţie din România, aspect ce-i conferă un caracter strategic şi asigură beneficii durabile tuturor factorilor implicaţi”, a declarat László Potozky – director al Fundaţiei pentru Parteneriat.

Termenul limită pentru depunerea cererilor de finanţare este 18 februarie 2014, iar câştigătorii vor fi anunţaţi la sfârşitul lunii martie. Suma maximă ce poate fi alocată unui proiect pentru reabilitarea sau crearea spaţiilor verzi urbane este de 9.000 de lei. În cazul proiectelor pentru popularizarea ariilor protejate, nivelul maxim de finanţare individuală este de 20.000 lei. Mai multe detalii despre program pot fi găsite pe site-ul www.spatiiverzi.org.ro, www.molromania.ro, www.repf.ro

De asemenea, Fundaţia pentru Parteneriat va pune la dispoziție pe paginile sale de internet manuale educative în care cei interesaţi vor putea găsi idei pentru realizarea activităţilor ecologice.

Fondurile sunt disponibile pentru următoarele tipuri de activităţi:

  • crearea şi reabilitarea zonelor verzi prin metode ecologice,
  • educaţie ecologică non-formală în rândul tinerilor şi a comunităţilor locale,
  • Junior Ranger – implicarea tinerilor în acţiuni de conservare a biodiversităţii şi de ocrotire a naturii în arii protejate,
  • Ziua Ariei Protejate - declararea unei zile din an ziua ariei protejate respective şi implicarea comunităţilor locale în acest demers,
  • crearea sau amenajarea unor centre de vizitare a ariilor protejate,
  • crearea sau amenajarea unor poteci tematice în scop educaţional,
  • organizarea de evenimente dedicate Zilei Internaţionale a Biodiversităţii.

Câştigătorii premiilor Spaţii verzi

Câştigătorul premiului „Spaţii Verzi” 2013 este Asociaţia „Lumina Verde” din Sângeorgiu de Pădure,   organizaţie ecologică pentru tineri înființată în 2006, având ca membri profesorii Liceului Tehnologic „Sfântu Gheorghe” din localitate. Scopul organizaţiei este educaţia ecologică a elevilor şcolii. Proiectul intitulat „O curte verde pentru copii sănătoşi” a câştigat premiul Spaţii Verzi datorită ideii originale şi a potenţialului eco-educativ a grădinii create în curtea liceului, oferind un mediu plăcut atât în timpul pauzelor cât şi pe parcursul activităţilor educaţionale.

Valoarea premiului este echivalentul sumei acordate acestei organizaţii prin finanţarea din anul tercut.

Câştigătorul premiului „Arii Naturale Protejate” ediţia 2013 este Societatea Ornitologică Română prin Sucursala Covasna. Proiectul său a vizat organizarea primului concurs regional de ornitologie, la care au participat 7 judeţe din România. Totodată, societatea a organizat „Ziua biodiversităţii” în şapte unităţi şcolare şi o tabără de educaţie ecologică de tip Junior Ranger în cadrul rezervaţiei Delta Dunării. Acest premiu a fost lansat începând cu ediţia  trecută, iar câștigătorul a reuşit implice un număr semnificativ de voluntari, să atragă atenţia publicului asupra importanţei ariilor naturale şi a aplicat idei creative şi inovatoare pe parcursul proiectului.

Valoarea acestui premiu este de 10.000 de lei.

Detalii despre program

În 2013, MOL România a acordat finanțări în valoare cumulată de aproximativ 646.000 lei, pentru 51 de proiecte, în care au fost implicate peste 25.000 de persoane. Au fost înființate sau reamenajate spații verzi urbane cu o suprafață totală de 28.850 de metri pătrați și au fost plantați peste 3.140 de arbori şi arbuşti, precum și 5.268 de răsaduri de flori. De asemenea, organizațiile sprijinite au amenajat 9 poteci tematice și au organizat 12 evenimente legate de „Ziua Biodiversităţii” şi „Ziua Ariei Naturale Protejate”.

În cele opt ediții anterioare, desfășurate în perioada 2006-2013, s-au implicat peste 134.000 de voluntari, echivalentul aproximativ al numărului locuitorilor oraşelor Satu Mare / Buzău. Proiectele finanțate au „înverzit” o suprafaţă de circa 363.000 de metri pătrați. De asemenea, „Spaţii verzi” a sprijinit 124 de proiecte de popularizare a importanţei ariilor protejate, prin activităţi variate: crearea sau amenajarea unor centre de vizitare a ariilor protejate, organizarea taberelor Junior Ranger – în care copiii au fost îndrumați în domeniul protecției și conservării patrimoniului natural, înfiinţarea de poteci tematice în scop educațional.

Descarcare
×