Utilizăm cookies pentru a îmbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cat mai relevante. Făcând click pe butonul "Accept" îți exprimi acordul cu politica de cookies a molromania.ro pe acest dispozitiv, în cazul în care setările tale nu le dezactivează.

ACCEPT
Facebook Linkedin Instagram

Caută după dată:

Caută după cuvinte cheie:

Grupul MOL achiziționează peste 400 de stații de servicii în Polonia

  • MOL intră pe piața din Polonia prin achiziția a 417 stații de servicii LOTOS, la nivel național, pentru suma de 610 milioane USD; Astfel, MOL are potențialul de a deveni al treilea jucător pe piața locală de retail de combustibili;
  • Ca parte a tranzacției, PKN Orlen cumpără 185 de stații de servicii din portofoliul Grupului MOL din Ungaria și Slovacia pentru suma de 259 milioane USD;
  • Prin această achiziție, MOL își depășește deja obiectivul strategic setat pentru 2025 și ajunge să dețină aproape 2400 de stații de servicii;
  • Tranzacția este supusă deciziei Comisiei Europene prin care PKN Orlen urmează să primească undă verde pentru a încheia fuziunea cu LOTOS.

Varșovia/Budapesta, 12 ianuarie 2022 - MOL a semnat astăzi un set de acorduri cu Grupa Lotos SA și PKN Orlen care vizează vânzarea și cumpărarea mai multor elemente de portofoliu. MOL achiziționează 417 stații de servicii în Polonia și are potențialul de a deveni al treilea jucător pe piața locală de retail de combustibili. Un acord suplimentar pe termen lung asigură aprovizionarea cu combustibili pentru rețeaua achiziționată în Polonia. Acordurile sunt în conformitate cu strategia actualizată pe termen lung a Grupului MOL „SHAPE TOMORROW” 2030+.

Prin această achiziție, Grupul MOL își continuă expansiunea și are reprezentare în cea de-a zecea țară prin segmentul Consumer Services. Numărul de stații de servicii din portofoliul MOL ajunge la 2390, de la 1943, și sunt operate sub cinci mărci diferite. Sunt incluse și cele 120 de stații de servicii OMV din Slovenia, recent achiziționate, cât și cele 95 de noi stații din Slovacia și Ungaria. Aceste achiziții sunt condiționate de aprobarea fuziunii.

În urma finalizării tranzacției, MOL se evidențiază ca un jucător important pe piața poloneză de retail de combustibili. Acordul de astăzi oferă o oportunitate remarcabilă de expansiune anorganică și o aliniere perfectă din perspectiva strategiei ambițioase de creștere a segmentului Consumer Services.

Pentru MOL, această tranzacție reprezintă un pas major în călătoria strategică de transformare pe care a început-o în 2016 și care a fost accelerată anul trecut prin strategia noastră actualizată. Achiziționarea activului ACG din Azerbaidjan, construcția noii fabrici de polioli în Ungaria și intrarea pe piața din Polonia sunt repere importante în îndeplinirea obiectivelor noastre. Prin această achiziție vom avea acces la cea mai mare economie din Europa Centrală și de Est, iar produsele și serviciile noastre vor ajunge la aproape 40 de milioane de potențiali clienți. Maghiarii și polonezii împărtășesc aceleași experiențe istorice, iar obiectivul nostru comun este să asigurăm eficient aprovizionarea cu energie în regiunea Centrală şi de Est a Europei. Am convingerea că prin acest acord, coridorul energetic Nord-Sud se va consolida și mai mult,” a declarat Zsolt Hernádi, Președinte și CEO al Grupului MOL.

Acesta este un moment decisiv pentru industria poloneză de combustibili. Suntem pe cale să finalizăm achiziția Grupului LOTOS, o tranzacție în beneficiul întregii economii poloneze, din perspectiva ambelor companii implicate, respectiv clienți, angajați și acționari. Încă de la demararea procesului de fuziune, am

subliniat că prioritatea o reprezintă obținerea de beneficii suplimentare și tocmai asta am reușit. În zona de retail, am negociat cu partenerul nostru maghiar un acord de schimb de proprietăți, care ne va permite să progresăm din perspectiva planurilor de extindere geografică prin consolidarea lanțului de retail în Slovacia, dar și prin intrarea pe o piață complet nouă, cea a Ungariei”, a spus Daniel Obajtek, Președintele Consiliului de Administrație al PKN ORLEN.

Amprenta regională a MOL va continua să fie una diversă și extinsă, în cea mai mare economie din regiunea Europei Centrale și de Est. Activele achiziționate vor oferi o bază solidă de creștere la nivel local, unde MOL a avut o prezență limitată până acum. Polonia are perspective economice puternice și o rată ridicată de motorizare, cu un important potențial de piață din regiune, cu un consum anual de combustibili de 23 de milioane de tone și perspective de creștere de 1-2% pe termen mediu. Această achiziție oferă o poziționare bună prin localizarea pe autostrăzi, cu oportunități suplimentare de creștere organică și avantaje semnificative pentru extinderea vânzărilor de non-fuel.

În urmă cu mai puțin de un an am lansat strategia actualizată MOL 2030+, iar unul dintre obiectivele noastre a fost să creștem prezența noastră în Europa Centrală și de Est și să ajungem la un număr de 2200 de stații de servicii până în 2025. Prin finalizarea acestei tranzacții vom depăși acest obiectiv și salutăm intrarea Poloniei în portofoliul nostru de Consumer Services. Nu ne vom opri aici, deoarece credem că segmentul Consumer Services are un potențial semnificativ în procesul tranziției energetice. Scopul nostru este să ajungem la un număr cât mai mare de clienți și să oferim soluții de mobilitate aliniate obiceiurilor de consum aflate mereu în schimbare, împreună cu servicii și produse de cea mai bună calitate. Rețeaua de stații de servicii Lotos va oferi premise extraordinare pentru toate acestea”, a declarat Péter Ratatics, Vicepreședinte Executiv, Consumer Services, MOL Group.

Sub rezerva aprobării finale a achiziției activelor din Polonia, MOL va ceda 185 de stații de servicii din portofoliul său - 144 situate în Ungaria și 41 în Slovacia - către PKN Orlen, pentru suma de 259 milioane USD. Acordul se supune deciziei Comisiei Europene prin care PKN Orlen va obține undă verde pentru a încheia fuziunea cu Lotos.

MOL începe lucrările de construcție pe autostrăzile A1 și A2 pentru șase dintre cele 14 stații de servicii din contractul încheiat cu CNAIR

  • MOL România a demarat pregătirile lucrărilor de construcție pentru șase stații de servicii de pe autostrada A1 Lugoj – Deva și A2 Medgidia – Constanța, care fac parte din contractul de concesiune servicii încheiat cu CNAIR la începutul acestui an ;
  • Pentru alte două stații de servicii, situate pe autostrada A1 Lugoj – Deva au fost eliberate autorizațiile de construcție, iar lucrările vor demara în luna decembrie ;
  • Valoarea investiției MOL pentru întreg proiectul este estimată la aproximativ 28 de milioane de Euro.

București, 25 noiembrie - MOL România a demarat pregătirile lucrărilor de construcție pentru șase dintre cele 14 stații de servicii pe care urmează să le realizeze, în baza contractelor de concesiune de servicii în vederea utilării/dotării, operării și întreținerii spațiilor pentru servicii încheiat cu CNAIR la începutul acestui an. Compania MOL Romania a obținut autorizațiile de construcție pentru patru loturi (opt stații de servicii), aferente contractelor cu CNAIR, respectiv pentru lotul 7 – comuna Ilia, Județul Hunedoara; lotul 9 – localitatea Vințu de Jos, comuna Pianu, Județul Alba; lotul 10 – comuna Câlnic, Județul Alba; lotul 13 – localitatea Murfatlar, Județul Constanța. Pregătirile pentru lucrările de construcție au fost deja demarate pe loturile de la Ilia, Vințu de Jos și Murfatlar, iar la Câlnic vor începe în decembrie.

MOL estimează o investiție aproximativă de 2 milioane EUR pentru fiecare dintre stațiile care vor fi construite, bugetul total al proiectului fiind de aproximativ 28 de milioane EUR. Termenul estimat pentru deschidere este a doua jumătate a anului 2022.

MOL România are o istorie de peste 25 de ani pe piața autohtonă, timp în care a devenit un jucător important în economia locală, cu o rețea de 245 de stații de servicii. În prezent, MOL se află în plin proces de transformare dintr-un retailer de carburant într-un furnizor de servicii complexe. Din acest punct de vedere, stațiile pe care le vom construi în baza acordului cu CNAIR vor reflecta obiectivele noastre în ceea ce privește diversificarea portofoliului pentru clienți. Vorbim despre spații de servicii cu tehnologie de ultimă generație, despre locuri în care șoferii se pot opri nu numai pentru a-și alimenta mașinile, ci și pentru a se odihni, mânca sau relaxa. Avem expertiza necesară și suntem pregătiți să construim stații de servicii ale viitorului pe autostrăzile din România, care vor oferi o nouă experiență de călătorie ”, a declarat Camelia ENE, CEO & Country Chairman MOL România.

Stațiile nou-construite vor oferi servicii de alimentare cu carburant, pompe rapide pentru camioane, puncte de încărcare pentru vehicule electrice, restaurant Fresh Corner, spații special amenajate pentru șoferii de camioane, utilizatorii de auto rulote și multe alte servicii.

La începutul anului, în urma unei proceduri de licitație publică, companiei MOL România Petroleum Products i-au fost atribuite șapte contracte de concesiune servicii în vederea utilării/dotării, operării și întreținerii spațiilor pentru servicii pentru șapte loturi duble (14 spații de servicii) în scopul dezvoltării și construirii de stații de servicii după cum urmează: 10 amplasamente pe ruta Nădlac - Sibiu (A1), 2 amplasamente pe ruta Pitești - București (A1) și 2 amplasamente pe ruta Cernavodă - Constanța (A2).

***

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 245 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program MOL pentru sănătatea copiilor sau Permis pentru viitor. Pentru mai multe referințe accesați www.molromania.ro

MOL România continuă Programul pentru sănătatea copiilor și alocă 400.000 de lei pentru proiecte de terapie emoțională și intervenții psihosociale

  • MOL România și Fundația Pentru Comunitate anunță începerea înscrierilor pentru ediția a 13-a a Programului MOL pentru sănătatea copiilor;
  • Suma alocată sponsorizării proiectelor pentru 2021 este în valoare de 400.000 de lei;
  • În cadrul celor 12 ediții anterioare ale programului, au fost finanțate 227 proiecte cu peste 4.042.000 lei;
  • Până în prezent, prin intermediul programului, aproximativ 13.000 de copii cu boli cronice sau cu nevoi speciale au beneficiat de diferite forme de terapie.

24 septembrie 2021, Cluj – MOL România și Fundația Pentru Comunitate dau startul înscrierilor pentru concursul de proiecte din cadrul celei de-a 13-a ediții a Programului MOL pentru sănătatea copiilor, destinat organizațiilor non-guvernamentale care derulează proiecte de terapie emoțională și intervenții psihosociale pentru copiii cu nevoi speciale sau cu boli cronice.

Fondul alocat acestei ediții este de 400.000 de lei, iar finanțarea maximă care poate fi obținută de către un ONG este de 25.000 de lei. Înscrierea aplicațiilor se poate face până la data de 24 octombrie, inclusiv.

Organizațiile finanțate prin intermediul Programului MOL pentru sănătatea copiilor ne-au câștigat admirația prin profesionalismul dovedit în noul context generat de pandemie. Am apreciat în mod special creativitatea de care au dat dovadă pentru a reuși să pună în aplicare terapiile atât de necesare copiilor, ținând cont de restricțiile impuse și noile norme de distanțare socială. Suntem extrem de mândri și bucuroși să putem continua acest proiect care are o încărcătură emoțională uriașă și este catalizatorul unei energii pozitive, care ne face să privim cu speranță spre viitor”, a declarat Camelia ENE, CEO & Country Chairman MOL România.

Desfășurat on-line, evenimentul de lansare al ediției 2021 a reunit reprezentanții celor 18 ONG-uri care au beneficiat de finanțare la ediția precedentă. Aceștia au prezentat rezultatele proiectelor derulate în perioada februarie-august 2021, prin intermediul cărora au oferit terapie și tratament unui număr de 773 de copii cu nevoie speciale. De asemenea, în cadrul evenimentului au fost prezente și organizațiile care au fost nevoite să reprogrameze derularea proiectelor finanțate în anul 2019. Totodată, au fost prezentate proiectele care au inclus activități de terapie prin artă (muzică, desen, pictură), terapie prin joc, terapii emoționale (marionete, jocuri de rol, psihodramă pentru copii, povești terapeutice), integrarea senzorială, terapie ocupațională și terapii asistate de animale.

Premiul MOL pentru sănătatea copiilor 2020 a fost acordat Asociației VAR din București, pentru proiectul intitulat Amprenta sunetului. Acest proiect a avut ca scop valorificarea realităților comunității preadolescenților și adolescenților hipoacuzici, purtători de implant cohlear, prin intermediul atelierelor on-line bazate pe tehnici de terapie prin joc, dramaterapie, arte vizuale – film, fotografie și tehnologie. Proiectul, pentru care Asociația a reușit să producă și un film unic despre realitățile cu care se confruntă tinerii hipoacuzici, a fost răsplătit cu acest premiu, care le oferă finanțare maximă în valoare de 25.000 de lei, fără a se înscrie în concursul de proiecte de anul acesta, în plus, un reprezentat va deveni membru in juriul Programului.

Fundația Pentru Comunitate asigură o informare permanentă despre Programul MOL pentru sănătatea copiilor. Evenimentul de lansare de anul acesta s-a transformat într-o veritabilă conferință de specialitate, în cadrul căreia au fost prezentate rezultatele proiectelor implementate cu succes la edițiile anterioare, devenind o sursă extrem de valoroasă de informare. Înscrierile pentru noul concurs de proiecte au început și se pot face on-line, pe site-ul Fundației www.pentrucomunitate.ro ”, a declarat András Imre, Director Executiv al Fundației Pentru Comunitate.

Prin Programul MOL pentru sănătatea copiilor, organizațiile non-guvernamentale pot beneficia de o sumă de maximum 25.000 lei sub formă de pre-finanțare pentru un proiect care urmează să fie implementat în perioada decembrie 2021 - august 2022. Termenul limită pentru înscrierea on-line a cererilor de finanțare este 24 octombrie 2021, iar suma totală alocată sponsorizărilor este de 400.000 lei. De la lansare și până în prezent, prin Programul MOL pentru sănătatea copiilor au fost alocate fonduri în valoare de 4.042.000 lei pentru derularea a 227 de proiecte de terapie prin artă și terapie emoțională, incluzând peste 12.800 de beneficiari în activitățile lor, prin intermediul ONG-urilor.

În cadrul evenimentului au fost prezentate și rezultatele ediției a V-a a Cupei MOL pentru sănătatea copiilor, eveniment organizat de către Asociația Hip -Tep din Aiud. Acesta este primul și unicul concurs național de călărie terapeutică, având un rol important în reintegrarea copiilor cu nevoi speciale.

Programul MOL pentru sănătatea copiilor este organizat de Fundația Pentru Comunitate din fondurile puse la dispoziție de compania MOL România. Anunțul programului precum și formularul de înscriere pot fi accesate pe site-ul www.pentrucomunitate.ro

***

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 243 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program MOL pentru sănătatea copiilor sau Permis pentru viitor.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie de petrol și gaze internațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 40 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. Activitățile de explorare și producție ale Grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. Grupul MOL controlează trei rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproximativ 1.933 de stații de servicii în 10 țări din Europa Centrală și de Est, dintre care 243 în România.

Despre Fundația Pentru Comunitate

Fundația Pentru Comunitate este o organizație non profit înființată la Cluj în 2008 cu scopul de a sprijini talentul, cunoașterea, solidaritatea, valorile comunitare, astfel încât lumea noastră să devină mai prietenoasă. Pentru realizarea scopurilor anunțate, Fundația sprijină activități în domeniul cultural, educativ, social, comunitar, sportiv și de recreație. Sprijină de asemenea copii și tineri în suferință, precum și acele organizații care se ocupă de însănătoșirea și reabilitarea lor.

Contacte pentru presă

András Imre

Director Executiv

Fundația Pentru Comunitate

m: 0755-045699 | @: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Erzsébet Felméri

CSR & PR Coordinator

MOL Romania

tel.: +40 730 230 861| @: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Program MOL pentru sănătatea copiilor

Grupul MOL deschide cel de-al 1.000-lea Fresh Corner

  • Grupul MOL a inaugurat cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană;
  • În 2020, la nivel regional, MOL a vândut 46 milioane de cafele, dintre care peste 6 milioane de cafele în România ;
  • În prezent, în România există 213 stații de servicii care comercializează cel puțin un produs Fresh Corner.

București, 15 iulie 2021 MOL a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor sale de servicii acum aproximativ șase ani, implementând conceptul Fresh Corner iar, în prezent, aproape jumătate din totalul stațiilor oferă clienților preparate proaspete și cafea de calitate. În România, una dintre cele mai recent deschise unități se află în județul Ilfov, la Bragadiru, și beneficiază de un concept nou de servire pe piața din România – Fresh Corner Drive Thru, dedicat clienților aflați în continuă mișcare și care facilitează cumpărăturile din stația de servicii.

În urmă cu șase ani, Grupul MOL a început procesul de transformare a stațiilor sale de servicii odată cu lansarea conceptului Fresh Corner, oferind consumatorilor cafea de calitate, sendvișuri proaspete, produse de patiserie și hot dog. Succesul conceptului este dovedit de faptul că, deși aflându-ne în context pandemic, MOL a vândut anul trecut 46 de milioane de cafele la nivel regional, dintre care peste 6 milioane în Romania. De asemenea, popularitatea de care se bucură hot dog-ul este în continuă creștere, la nivel regional fiind vândute, anul trecut, aproximativ 10 milioane de produse.

„În ceea ce privește extinderea lanțului Fresh Corner, totul a pornit de la strategia noastră 2030 pe termen lung. Obiectivul strategiei este acela de a răspunde cât mai multor nevoi ale consumatorilor, oferind întotdeauna cea mai înaltă calitate cu putință. Am învățat multe de-a lungul anilor și, ca urmare a muncii noastre susținute, am reușit să stabilim standarde ridicate de ospitalitate, care se bucură de aprecierea clienților din Republica Cehă și până în Muntenegru. După pandemie, ne confruntăm cu provocările viitorului și conform strategiei noastre actualizate pe termen lung, vom continua să transformăm stațiile noastre, pentru a pune la dispoziție unui public cât mai larg oferta complexă a serviciilor MOL,” a declarat Péter Ratatics, Vicepreședinte Executiv Servicii Consumatori în cadrul Grupului MOL.

În România, sortimentul de cafea preferat de clienții Fresh Corner este cafeaua lungă cu lapte, iar în ce privește produsele de patiserie, croasanții sunt cei mai apreciați, iar segmentul hot-dog se bucură, încă de la lansare, de un trend de consum în creștere.

“Fresh Corner este una dintre cele mai de succes inovații ale Grupului MOL. Popularitatea acestui concept gastro a crescut rapid, în primul rând datorită produselor de calitate. În România, Fresh Corner s-a bucurat de succes încă de la lansarea sa, în iulie 2015. De atunci și până în prezent, au fost vândute peste 37 de milioane de cafele. Planurile de viitor ale MOL în România sunt ambițioase și au în vedere inclusiv dezvoltarea continuă a rețelei Fresh Corner. Ne propunem să venim în întâmpinarea clienților noștri cu oferte de cea mai bună calitate, adaptată specificului local. De asemenea, cafeaua Fresh Corner rămâne punctul forte și pregătim noutăți și în această categorie. Cea mai recentă dintre ele este lansarea cafelei boabe, sub brandul Fresh Corner, pe care clienții o pot achiziționa pentru acasă , a declarat Levente Borviz, Head of Retail, MOL România.

Un studiu realizat de către Grupul MOL în rândul consumatorilor săi, arată că majoritatea conducătorilor auto își doresc acum mai mult decât o simplă realimentare rapidă. Vor să aibă parte și de o experiență gastronomică, de relaxare și experiențe variate pe parcursul călătoriei. Conceptul Fresh Corner își propune să facă exact acest lucru, să ofere călătorilor un moment de deconectare, cu toate facilitățile necesare, pe lângă cafea și gustări delicioase.

Pentru mai multe referințe accesați https://freshcorner.molromania.ro/

***

Despre MOL

Grupul MOL este o companie de petrol și gaze internațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 26.000 de angajați în întreaga lume şi peste 100 de ani de experiență în industrie. Activitățile de explorare şi producție ale Grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproape 2000 de stații de servicii în 9 țări din Europa Centrală şi de Sud-Est, dintre care 243 în România.

CAFEAUA FRESH CORNER TE INVITĂ LA FILM

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORI

Organizatorul Campaniei promoţionale “CAFEAUA FRESH CORNER TE INVITĂ LA FILM” este MOL România Petroleum Products S.R.L., societate cu personalitate juridică română, cu sediul în Cluj-Napoca, Clădirea C-D The Office, Bulevardul 21 Decembrie 1989, nr. 77, Etaj 1, Camera C.1.1, judetul Cluj, Cod Poștal 400604, cod TVA RO 7745470, număr de înregistrare la Registrul Comerţului J12/729/2000, cont RO29RNCB0482026029880023 deschis la Banca Comerciala Romana, denumită în continuare „Organizator”.
Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toţi participanţii. Regulamentul este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile în România. Prezentul Regulament sau eventualele acte adiţionale la acesta vor fi disponibile în vederea consultării de către participanţi pe site-ul web al Organizatorului www.MolRomania.ro precum și în format fizic, în benzinăriile participante MOL din Romania, menționate în Anexa 1 a prezentului Regulament.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfăşurării Campaniei şi va aduce la cunoştinţa publicului modificările operate, înainte de intrarea acestora in vigoare, prin publicare pe site-ul www.MolRomania.ro precum şi în format fizic, în benzinăriile MOL participante, menționate în Anexa 1 a prezentului Regulament.

SECŢIUNEA 2. ARIA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI

Campania “CAFEAUA FRESH CORNER TE INVITĂ LA FILM” este organizată şi se desfăşoară în benzinăriile MOL din România menţionate în Anexa 1 la prezentul Regulament al campaniei. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări listei de benzinării MOL din Anexa 1 pe parcursul campaniei, modificările urmând a fi comunicate clienţilor pe www.Molromania.ro şi respectiv în benzinăriile MOL din România, participante la campanie, menţionate în Anexa 1 la prezentul Regulament al campaniei.

Regulamentul Campaniei precum si informaţii suplimentare despre campanie pot fi obţinute NON STOP, sunând la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil din orice reţea, pe www.Molromania.ro sau în benzinăriile MOL din România participante la campanie, menţionate în Anexa 1 la prezentul Regulament al campaniei.

SECŢIUNEA 3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania “CAFEAUA FRESH CORNER TE INVITĂ LA FILM” va începe la data de 12 Iulie 2021, ora 00:00:00 şi se va încheia la data de 30 Iulie 2021, ora 23:59:59.

SECŢIUNEA 4. PRODUSE PARTICIPANTE

Produsele participante la campanie sunt Cafelele marca Fresh Corner, comercializate in benzinariile MOL din Romania menţionate în Anexa 1 la prezentul Regulament al campaniei.
Grupul de produse participante la campanie este urmatorul: Espresso, espresso decofeinizat, espresso lung cu / fara lapte, espresso dublu, espresso machiato, cafea lunga cu / fara lapte, flat white, cappuccino, cappuccino decofeinizat, caffe latte, caffe latte decofeinizat, latte vanilla, caramel latte, praline latte, mocha (in toate marimile disponibile).
Pentru achizitia Produselor Participante la campanie, modalitatile de plata acceptate sunt: numerar si/sau card bancar.
SECŢIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este adresată tuturor persoanelor fizice, care au împlinit 18 ani până la data de 12 Iulie 2021 si care achiziționează PRODUSELE PARTICIPANTE mentionate la Sectiunea 4, si care achita tranzactia eligibila cu una dintre modalitatile de plata acceptate mentionate la Sectiunea 4, în oricare dintre benzinăriile MOL din România, mentionate in Anexa 1 la prezentul Regulament.

Nu pot participa la Campanie: angajaţii Organizatorului, Agenţii si angajatii Agentilor care operează benzinăriile MOL participante la Campanie, ai Agențiilor care participă la organizarea Campaniei, precum şi rudele și afinii de gradul I și II şi soţul / soţia acestora.

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

În cadrul acestei campanii Organizatorul oferă următoarele premii clienților care achizitioneaza PRODUSE PARTICIPANTE, în oricare dintre statiile MOL din România menționate în Anexa nr. 1, achitând contravaloarea acestor servicii cu numerar si/sau card bancar:
- Prin tragere la sorți în sistem informatic, se va acorda, pe loc, doua vouchere pentru Film la TIFF (Festivalul International de Film Transilvania) in statiile MOL din Romania, mentionate in Anexa1 la prezentul Regulament.

Conditii ale mecanismului campaniei:
• Pentru fiecare tranzactie a cel putin unei cafele Fresh Corner pe un bon fiscal, clientul intra automat in tragerea la sorti in sistemul informatic MOL, in vederea castigului a doua vouchere la Film TIFF (Festivalul International de Film Transilvania);
• In cazul in care pe un singur bon fiscal exista mai multe cafele Fresh Corner achizitionate, consumatorul va intra automat in tragerea la sorti in sistemul informatic MOL in vederea castigului unei singure perechi de doua vouchere la Film TIFF (Festivalul International de Film Transilvania);
• Acelaşi participant nu poate primi mai mult de doua vouchere la Film TIFF (Festivalul International de Film Transilvania), pe zi.
• Produsele Participante acordate in cadrul campaniei nu pot fi înlocuite cu alte premii şi nici nu se poate acorda contravaloarea acestora în bani;

SECŢIUNEA 7. CONDITII DE VALIDARE

Participanţii la campanie trebuie să îndeplinească condiţiile stipulate în Sectiunile 5 şi 6.

SECŢIUNEA 8. TRAGEREA LA SORTI

Pe tot parcursul campaniei sunt programate zilnic statiile in care va fi posibilă câştigarea voucherelor la Film TIFF(Festivalul International de Film Transilvania), mentionate la Sectiunea 6. Pe toata durata promotiei, castigatorii vor fi desemnati aleator de o aplicatie IT pana la atingerea numarului maxim de premii alocate la o statie.
Pentru premiile mentionate la Sectiunea 6, mesajele afişate în cazul bonurilor castigatoare in urma tragerii la sorti prin sistemul informatic MOL pentru care se vor acorda pe loc, in limita stocului disponibil, vouchere la Film TIFF (Festivalul International de Film Transilvania), sunt urmatoarele:
Mesaj La Casa De Marcat: Ai castigat 2 vouchere la film la TIFF!
Mesaj Pe Bonul Fiscal: Ai castigat 2 vouchere la film la TIFF!
Organizatorul isi rezerva dreptul de a inceta, de a suspenda sau de a prelungi aceasta campanie in orice moment, urmand a anunța publicul prin intermediul site-ului www.molromania.ro in cazul in care apar evenimente de forta majora sau din alte cauze independenta de vointa sa, fara a putea fi tinut responsabil. Pentru evitarea oricărui dubiu, măsurile adoptate de autoritățile competente pentru a limita răspândirea virusului Sars-Cov-2, cu impact asupra executarii obligatiilor din prezentul Regulament, nu vor fi considerate ca fiind cazuri de forta majora.
In cazul in care Organizatorul sau partenerii acestuia nu vor putea să furnizeze serviciile din cauza măsurilor pentru reducerea riscului de răspândire a virusului Sars-Cov-2 care ar putea afecta buna desfasurare a acestei campanii (cum ar fi eventuale restrictii de circulatie sau inchidere a statiilor MOL din Romania participante la campanie, inchiderea birourilor notariale etc), vor anunța publicul prin intermediul site-ului www.MolRomania.ro Organizatorul îşi rezervă dreptul de a prelungi durata campaniei, modificările urmând a fi comunicate clienţilor pe www.MolRomania.ro şi respectiv în statiile MOL din România participante la campanie.

SECŢIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR

Pentru premiile menționate la art. 6. clienții câștigători pot intra pe loc în posesia premiului constând în doua vouchere la Film TIFF (Festivalul International de Film Transilvania).

SECŢIUNEA 10. TAXE

Participanţilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a campaniei (cum ar fi tarifele normale stabilite de Poşta Română în cazul solicitării Regulamentului, cheltuieli legate de accesul la Internet în vederea solicitării Regulamentului Oficial de Desfăşurare al Campaniei, tarifele percepute la infoline 021/204.85.26 - număr cu tarif normal - şi/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil din orice reţea, numere la care participanţii pot cere NON STOP informaţii cu privire la campanie).

SECŢIUNEA 11. FORŢĂ MAJORĂ

În sensul acestui Regulament, Forţa Majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator şi a cărui apariţie pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament, inclusiv, dar fără a se limita la: războaie, incendii, inundaţii, greve şi blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, o defecţiune a software-ului utilizat în vederea desemnării câştigătorilor, care îl face total sau parţial inutilizabil, definitiv sau pentru o perioadă de timp, o defecţiune a reţelei de informatică utilizate, care o face total sau parţial inutilizabilă, definitiv sau pentru o perioadă de timp etc.
Dacă o situaţie de forţă majoră împiedică total sau parţial desfăşurarea Campaniei conform condiţiilor prevăzute în prezentul Regulament, Organizatorul va fi exonerat de răspundere pentru perioada afectată de situaţia de forţă majoră.

SECŢIUNEA 12. LITIGII

Eventualele dispute apărute între Organizator şi participanţii la Campanie vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Dacă soluţionarea pe cale amiabilă nu este posibilă, litigiul va fi dedus spre soluţionare instanţelor competente române din Bucureşti.
SECŢIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul oficial al campaniei “CAFEAUA FRESH CORNER TE INVITĂ LA FILM” va fi publicat pe site-ul www.Molromania.ro începând cu data de 5 Iulie 2021 şi va fi disponibil în mod gratuit NON STOP oricărui solicitant în statiile MOL din Romania, participante la campanie (vezi Anexa 1 la prezentul Regulament), la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil din orice reţea sau prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

SECŢIUNEA 14. INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta în urmatoarele situaţii:
- împlinirea termenului pentru care a fost anunţată campania;
- apariţiei unui eveniment ce constituie fortă majoră sau în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezenta Campanie.

SECŢIUNEA 15. TEMEIUL LEGAL

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor legale, astăzi 9 Iunie 2021.

Anexa 1

Locaţii în care se desfasoară campania:

 

Oras Statie MOL

Adresa Statie MOL

Cluj Napoca

Str. Observatorului, Nr. 76- 78, Cluj-Napoca, Jud. Cluj

Cluj Napoca

Str. Dorobantilor, Nr. 58-60, Cluj - Napoca, Jud. Cluj

Cluj Napoca

Str. Almasului, Nr. 9, Cluj-Napoca, Jud. Cluj

Cluj Napoca

Str. Teodor Mihali 1-3, Cluj-Napoca, Jud. Cluj

Cluj Napoca

Calea Turzii nr. 160, Cluj-Napoca, Jud. Cluj

Cluj Napoca

B-dul 1 Decembrie 1918, Cluj Napoca, Jud. Cluj

Floresti

Str. Avram Iancu FN, Comuna Floresti, Jud. Cluj (DN1-E60)

 

Grupul MOL lansează aplicația MOL Plugee pentru încărcarea vehiculelor electrice

București, 7 iulie 2021 – Aplicația MOL Plugee este acum disponibilă și propune utilizatorilor de vehicule electrice o experiență de încărcare simplă, rapidă, la prețuri competitive. Aplicația permite un nou tip de soluție de plată, care ia în considerare capacitatea de absorbție a energiei electrice a autovehiculelor și este mult mai bine adaptată nevoilor tuturor celor care dețin o mașină electrică.

Aplicația MOL Plugee oferă beneficii extinse în ceea ce privește sistemul de plată, respectiv taxarea va fi făcută în funcție de cantitatea de energie consumată (lei/kWh), de tipul de încărcător (AC/DC) și, într-o mai mică măsură, de timpul de încărcare (lei/unitate). Odată cu lansarea aplicației MOL Plugee, taxa fixă pentru sesiunile de încărcare nu va mai putea fi aplicată.

Dezvoltată de Grupul MOL pe baza unui concept inovativ, aplicația a fost creată de către Driivz, companie globală de software pentru încărcarea vehiculelor electrice. Aplicația MOL Plugee este disponibilă pentru dispozitivele Android și iOS și poate fi descărcată din App Store și Google Play. Înregistrarea în aplicație este gratuită, iar tarifele pentru utilizarea încărcătoarelor electrice pot fi consultate aici https://molplugee.ro/ro/tarife. Pentru întrebări sau remedierea posibilelor disfuncționalităților, MOL Plugee asigură permanent servicii de asistență clienți.

În luna februarie a acestui an, Grupul MOL și-a actualizat strategia pe termen lung, 2030+ Shape Tomorrow, care este acum pe deplin integrată cu o nouă direcție care vizează sustenabilitatea. Noua strategie include viziunea MOL pentru următorii zece ani, potrivit căreia stațiile de alimentare vor deveni stații integrate de servicii pentru persoanele aflate în mișcare – indiferent de mijlocul de transport cu care aleg să se deplaseze și indiferent de serviciile pe care le solicită: cumpărarea de produse proaspete, pauza de cafea sau încărcarea vehiculelor electrice. Aflată în plin proces transformațional, compania are ca obiectiv să inoveze continuu și să devină prima alegere a consumatorilor.

Continuăm strategia noastră de dezvoltare pentru a construi una dintre cele mai mari rețele de stații de servicii din România. În baza acordului cu CNAIR, recent semnat, cele 14 stații de servicii, care vor fi deschise pe autostrăzile Nădlac - Sibiu (A1), Pitești - București (A1) și Cernavoda - Constanța (A2) vor beneficia de stații de încarcare destinate vehiculelor electrice. Ne propunem să asigurăm libertate de circulație pentru clienții noștri, indiferent de tipul de vehicul pe care îl aleg și rămânem dedicați strategiei noastre, aceea de a vinde kilometri în loc de litri”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman MOL România.

O rețea formată din șase țări (Ungaria, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Croația) va deveni interoperabilă datorită serviciului de roaming, odată cu lansarea MOL Plugee.

MOL este prezentă pe piața serviciilor de încărcare electrică, la nivel regional, din anul 2018, timp în care am monitorizat constant atât schimbările apărute la nivelul pieței, cât și nevoile proprietarilor de vehicule electrice și ne-am raportat la acestea când am demarat procesul de dezvoltarea pentru serviciile și infrastructura de încărcare electrică. Am ajuns într-o etapă importantă tocmai pentru că îmbunătățim considerabil confortul clienților noștri și oferim, prin intermediul aplicație, o platformă inovativă adaptată nevoilor clienților noștri,a declarat Róbert Tóth-Fekete, Director e-mobilitate în cadrul Grupului MOL.

Grupul MOL operează în prezent 168 de stații de încărcare în șase țări din regiune, dintre care 79 sunt pe teritoriul Ungariei. În România sunt disponibile 23 de stații de încărcare în stațiile de servicii MOL. La nivel regional, până la sfârșitul anului 2021, numărul de încărcătoarelor va ajunge la 200, prin urmare, în curând vom putea conduce confortabil propriul vehicul electric de la granița cehă la Marea Adriatică sau Marea Neagră.

În cadrul programului NEXT-E, co-finanțat de Uniunea Europeana consorțiul proiectului va deține în total 252 de încărcătoare în șase țări (Republica Cehă, Slovacia, Slovenia, Croația, Ungaria și România), instalate la o distanță de 70-80 km de către MOL și partenerii săi strategici (E.ON, HEP, Petrol, BMW, Nissan).

Informații suplimentare despre MOL Plugee și proiectul NEXT-E: https://molplugee.hu/hu și http://next-e.eu/.

Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie de petrol și gaze internațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 40 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. Activitățile de explorare și producție ale Grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. Grupul MOL controlează trei rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproximativ 2.000 de stații de servicii în 10 țări din Europa Centrală și de Est, dintre care 243 în România.

Grupul MOL a investit peste 20 de milioane USD în măsuri extinse de prevenire și combatere COVID-19 și a făcut donații în valoare de 5 milioane USD

Budapesta, 3 iunie 2021 De la debutul pandemiei de COVID-19 și până în prezent, Grupul MOL a investit peste 20 de milioane USD în măsuri extinse de prevenire și combatere a infectării cu virusul SARS CoV 2 pentru angajații și clienții săi, în Europa Centrală și de Est. MOL a furnizat peste 8 milioane de măști medicale faciale, 14 milioane de mănuși de unică folosință, 170.000 de litri de dezinfectant, aproximativ 300.000 de teste COVID-19 și a făcut posibilă vaccinarea angajaților care și-au exprimat voluntar dorința. În plus față de angajamentele și politicile sale de responsabilitate socială corporativă, Grupul MOL a donat peste 5 milioane USD pentru susținerea sistemului medical, protejarea cadrelor medicale și a pacienților, în contextul crizei sanitare globale fără precedent.

Grupul MOL a luat măsuri imediate pentru a proteja angajații și clienții și pentru a securiza fluxul aprovizionării, de care suntem responsabili în mai multe țări. O companie de anvergura MOL este, de asemenea, responsabilă pentru prosperitatea și bunăstarea socio-economică a comunităților locale, a societății în ansamblul ei, asumându-și uneori roluri și sarcini gestionate în mod normal de către autoritățile publice. Într-o situație de criză, trebuie să acționăm, să ne folosim resursele și să întindem o mână de ajutor. Sunt foarte mândru de companiile noastre membre, filiale și colegi care au contribuit cu abilitățile, capacitățile și infrastructura lor, oferind resurse și sprijin în acest moment vulnerabil. MOL se angajează pe deplin, acum mai mult ca oricând, să sprijine asistența medicală, copiii, cultura, cât și alte domenii care au nevoie de susținere,” a declarat József Molnár, CEO al Grupului MOL.

În Ungaria, MOL a sprijinit gestionarea și prevenirea crizei medicale COVID-19 printr-o donație în valoare de aproximativ 1,5 milioane USD, fondurile fiind alocate pentru achiziția de aparatură medicală, cât și alte resurse. În ultimul an, au fost donate 33 de sisteme de ventilaţie şi monitorizare respiratorie către mai multe spitale din Ungaria, iar peste 80.000 de litri de soluții de igienizare pentru mâini și suprafețe au ajuns la mai multe instituții.

Pentru a susține eforturile excepționale ale angajaților din domeniul sănătății, stațiile de servicii MOL au oferit gratuit peste 118.000 de cafele Fresh Corner, iar pentru ca aceștia să ajungă la serviciu în siguranță, le-a fost pus la dispoziție gratuit LIMO, serviciul de car sharing al MOL. În Ungaria, MOL a organizat campanii de vaccinare împreună cu furnizorii săi de servicii medicale, vaccinurile fiind accesibile nu doar angajaților care își desfășoară activitatea în infrastructuri critice, spre exemplu Rafinăria Dunărea, cât și tuturor celorlalți, indiferent de locație. De asemenea, toți angajații beneficiază periodic de teste de diagnostic (PCR și test antigen) și screening post COVID-19.

În Croația, compania de petrol și gaze INA, membră a Grupului MOL, a donat aproximativ 500.000 USD furnizorilor, instituțiilor și ONG-urilor locale. Compania a investit până în prezent aproximativ 3,6 milioane USD în măsuri extinse de prevenire și combatere a infectării cu virusul SARS CoV 2 pentru angajații și clienții săi. Au fost achiziționate peste 3 milioane de măști medicale faciale și 1,5 milioane de mănuși de unică folosință.

În Slovacia, Slovnaft a donat spitalelor 19 ventilatoare mecanice în valoare de peste 540.000 USD, iar angajații stațiilor de servicii au oferit peste 61.000 de cafele Fresh Corner paramedicilor și personalului medical din linia întâi. Slovnaft a început producția autohtonă pentru soluții de dezinfecție - Slovnaft hygi Fluid” - și a donat peste 33.000 de litri, în valoare de 240.000 USD, instituțiilor sociale aflate în nevoie. Slovnaft a investit peste 6 milioane USD în măsuri extinse de prevenție și combatere a noului coronavirus pentru angajați și clienți: echipamente de protecție, generatoare de ozon, purificatoare de aer pe bază de plasmă, dezinfectanți, teste COVID-19, măști medicale faciale, campanii de vaccinare împotriva gripei și pneumococului. De asemenea, compania a oferit periodic angajaților testare COVID-19 gratuită.

În Republica Cehă, MOL a donat 3 ventilatoare către spitale și a oferit gratuit personalului medical 65.000 de cafele Fresh Corner, în valoare de 340.000 USD.

MOL Serbia a donat combustibil și fonduri pentru achiziționarea de echipamente medicale în valoare de peste 22.000 USD. Pentru siguranța și sănătatea tuturor angajaților și a familiilor acestora, MOL Serbia a achiziționat 86.600 de măști medicale faciale și 23.760 de perechi de mănuși de unică folosință.

MOL România a donat 1,3 milioane USD pentru echipamente medicale destinate spitalelor, în demersul de susținere a sistemului medical românesc pentru combaterea pandemiei.

MOL Pakistan a donat 20.000 USD pentru înființarea unui centru de carantină în Islamabad și a sprijinit comunitățile locale din zonele în care desfășoară operațiuni cu echipamente de protecție personală în valoare de 6.500 USD. Compania a efectuat peste 8.200 de teste pentru depistarea coronavirusului și a investit 240.000 USD în măsuri de prevenție extinse implementate în sediile de birouri și facilitățile de producție.

Pentru a contribui la prevenirea eficientă a bolilor, MOL a început să producă dezinfectanți în Ungaria, Croația și Slovacia, într-un moment în care, la nivel global, stocurile erau insuficiente. În Ungaria, MOL a transformat una dintre unitățile de producție de lichide pentru spălat parbrizul în linie de producție pentru dezinfectanți de mâini și suprafețe, pe bază de etanol. Într-un an, doar în Ungaria au fost produși 4,5 milioane de litri de dezinfectant, aceștia fiind distribuiți către instituțiile cu rol cheie în lupta împotriva coronavirusului (spitale, școli, cămine, servicii publice, etc.). Produsele sunt comercializate în întreaga rețea de stații de servicii MOL.

Prin intermediul campaniilor de comunicare internă, Grupul MOL a informat angajații despre beneficiile vaccinării împotriva COVID-19. Grupul a lansat și un serviciul on-line de suport pentru sănătate mintală, Mental Hygi, pentru persoanele care se confruntă cu dificultăți și au nevoie de sprijin.

În contextul imprevizibil generat de pandemie începând cu luna martie 2020, Grupul MOL a reușit să mențină aprovizionarea cu energie, cât și securitatea energetică în regiune, operațiunile desfășurându-se la flux normal, fără oprire. Măsurile de prevenție eficiente și imediate pentru angajați și clienți, gestionarea disciplinată a costurilor operaționale (OPEX) și de capital (CAPEX), inițiativele strategice anterioare și modelul de afaceri integrat și competitiv al companiei, au avut o contribuție majoră la performanța Grupului. MOL a obținut rezultate foarte bune și a ajuns la un rezultat operațional EBITDA de 2 miliarde USD în 2020 și, chiar dacă față de 2019 câștigurile au fost mai mici, reacția rapidă, deciziile luate la momentul potrivit au permis companiei să genereze un flux de numerar liber mai puternic decât cel stabilit ca țintă orientativă în perioada pre COVID-19. Rezultatele bune au continuat să apară și în 2021, MOL înregistrând un rezultat operațional EBITDA de peste 660 milioane USD în primul trimestru al anului.

Rezultatele Grupului MOL în T1: trimestru performant, în pofida celui de-al treilea val al pandemiei şi a restricţiilor

  • Grupul MOL a înregistrat un rezultat operaţional CCS EBITDA de 664 milioane USD în T1 2021, cu 7% mai mare decât în acelaşi trimestru al anului trecut, ca urmare a creşterii preţurilor petrolului şi gazelor şi datorită nivelului record atins de marja din petrochimie
  • În T1, rezultatul EBITDA pentru segmentul Upstream a crescut cu 66% faţă de anul anterior, la 307 milioane USD, datorită preţurilor mult mai mari la petrol şi gaze, precum şi contribuţiei câmpului petrolier ACG
  • Rezultatul operaţional CCS EBITDA în segmentul Downstream a scăzut cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 254 milioane USD, fiind afectat de scăderea volumelor şi marjelor de rafinărie, parţial compensat de performanţa foarte solidă în petrochimie
  • Segmentul Consumer Services a atins cel mai înalt nivel al rezultatului EBITDA în T1, cu 115 milioane USD, în pofida caracterului sezonier şi a restricţiilor impuse în cel de-al treilea val al pandemiei
  • Consiliul de Administraţie a decis în cadrul Adunării Generale Anuale din 2021 a MOL Plc. să plătească dividende în valoare totală de 75,875 miliarde HUF în 2021, pentru anul financiar 2020

Budapesta, 7 mai 2021 – Grupul MOL şi-a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru T1 2021. Grupul a înregistrat un rezultat operaţional CCS EBITDA de 664 milioane USD în T1 2021, cu 7% mai mult faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, în pofida celui de-al treilea val al pandemiei de Covid-19 şi a restricţiilor de călătorie şi carantinei impuse în Europa Centrală şi de Est. Preţurile solide ale petrolului şi gazelor, marja record din petrochimie şi buna performanţă a segmentului Consumer Services au contribuit la aceste rezultate. Grupul MOL a generat un flux de numerar liber simplificat de 383 milioane USD, cu 17% mai mare decât acum un an.

Zsolt Hernádi, CEO și Chairman al MOL, a comentat pe marginea rezultatelor : „Am obţinut un rezultat EBITDA de peste 660 milioane USD în T1 2021, o mare realizare ţinând cont de situaţia pandemică din ultimele luni. Performanţa solidă este rezultatul iniţiativelor strategice de până acum, susţinute de modelul de afaceri rezilient și integrat. Sunt extrem de mulţumit să văd o serie de rezultate pozitive pe segmentele Petrochimie şi Consumer Services, cei doi piloni importanţi ai strategiei transformaţionale.

Acum exact un an spuneam că intrăm într-o perioadă marcată de incertitudini, dar la MOL am învăţat cu siguranţă cum să ne adaptăm şi criza ne-a făcut mai puternici. Vaccinarea şi relaxarea treptată a restricţiilor în regiunea noastră ne dau motive să fim optimişti. Mă bucur că am reluat plata dividendelor după anularea lor de anul trecut, fiindcă vrem să ne bucurăm de rezultatele bune împreună cu investitorii noştri.

T1 s-a dovedit a fi un nou reper important în istoria Grupului. Am publicat Strategia 2030+ ‘Shape Tomorrow’ care va accelera şi mai mult ritmul şi amploarea transformării noastre într-un actor cheie în economia circulară cu emisii scăzute de carbon din ECE. Cu astfel de rezultate, sunt convins că am creat o fundaţie solidă pe care vom putea modela economiile viitorului împreună cu toţi cei implicaţi.”

  • Segmentul Upstream Rezultatul EBITDA a ajuns la 307 milioane USD, o creştere de 66% faţă de rezultatul din T1 al anului trecut şi cu 70% mai mare față de T4 2020. Buna performanţă a fost determinată de continua creşterea a preţurilor petrolului şi gazelor şi de contribuţia câmpului petrolier ACG din Azerbaidjan. Volumul de 116,7 mii de barili echivalent petrol a fost puţin mai scăzut față de trimestrul precedent, dar cu 6% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului precedent, datorită ACG care a stimulat creşterea volumelor. Contribuţia segmentului Upstream la fluxul de numerar liber simplificat s-a dublat în comparaţie cu T1 2020, ajungând la 218 milioane USD.
  • Segmentul Downstream Rezultatul operaţional CCS EBITDA s-a situat la 254 milioane USD, cu 14% mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a scăderii volumelor din rafinării din cauza restricţiilor de mobilitate şi a marjelor de rafinare mai mici. Acest declin a fost compensat parţial de o performanţă solidă în petrochimie, în condiţiile în care marja integrată din petrochimie a crescut cu 74% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 873 euro/tonă în martie 2021. Stadiul de finalizare a proiectul fabricii de polioli a depăşit 79% la sfârşitul T1.
  • Segmentul Consumer Services Rezultatul EBITDA a crescut cu 30% exprimat în dolari şi a ajuns la cel mai bun rezultat de până acum în T1, adică 115 milioane USD, determinat în mare parte de contribuţia mai mare a segmentelor de carburant şi non-fuel şi susţinut de scăderea cheltuielilor operaţionale. Reducerea cheltuielilor de capital a dus la generarea unui flux de numerar liber cu 45% mai mare decât acum un an. Performanţa solidă a fost obţinută în pofida scăderii volumelor de vânzări de carburant pe fondul restricţiilor de călătorie impuse în ECE în cel de-al treilea val al pandemie. Numărul staţiilor Fresh Corner a crescut la 984 în T1 2021 de la 955 la sfârşitul anului 2020. În T1 2021, MOL a încheiat o tranzacţie cu sucursala Marché International AG în vederea achiziţionării companiei care operează 9 restaurante conectate la staţiile de servicii din Ungaria sub marca Marché.
  • Segmentul Gas Midstream Rezultatul EBITDA a scăzut cu 33% în T1 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 48 milioane USD, pe fondul scăderii veniturilor din tranzit şi a veniturilor reglementate ca urmare a reducerii substanţiale a cererii pentru capacitate transfrontalieră şi servicii de transport.

În România, vânzările retail de carburanți au înregistrat creștere în primele trei luni ale anului, față de perioada similară a lui 2020. Astfel, vânzările retail de benzină au fost de 38 kt, în creștere cu 4,7% față de T1, 2020. La motorină, creșterea a fost de 3,1%, vânzările ajungând la 132kt.

 

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze internaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări, o forţă de lucru dinamică formată din 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie. Activităţile de explorare şi producţie ale Grupului MOL sunt susţinute de o experienţă de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproape 2000 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Sud-Est.

Contact de presă

@: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Sondaj: Jumătate dintre români își spală mașina atunci când este foarte murdară. Timpul de așteptare este principalul criteriu de selecție a unei spălătorii

  • Românii își spală mașinile mai ales atunci când acestea sunt foarte murdare sau când pleacă ori revin dintr-o călătorie mai lungă
  • Șoferii țin cont de timpul de așteptare atunci când aleg spălătoriile auto, dar nu neglijează nici alte criterii precum proximitatea față de casă sau locul de muncă, prețul sau calitatea echipamentelor de spălare.
  • Datele sunt incluse într-un studiu efectuat online de MOL România în perioada 13-21 aprilie, pe un eșantion de 556 de respondenți, utilizatori ai cardurilor MultiBonus.

28 aprilie 2021, București - Jumătate dintre români (52%) își spală mașina atunci când aceasta este foarte murdară și enumeră, printre criteriile de curățare importante, operațiuni precum spălarea pragurilor (81%), aspirarea asistată a interiorului autoturismului (79%) și existența unui serviciu de igienizare a habitaclului (75%).

Datele sunt incluse într-un sondaj efectuat online de MOL România în perioada 13-21 aprilie, pe un eșantion de 556 de respondenți, utilizatori ai cardurilor MultiBonus.

Studiul arată preferința clară a șoferilor pentru spălătoriile auto manuale de tip jet wash (62%), în detrimentul spălătoriilor auto asistate de cartier (17%). Când vine vorba despre alegerea unei spălătorii auto, 44% dintre șoferii intervievați indică timpul de așteptare drept principal criteriu de selecție, fiind urmat de preț (40%), calitatea substanțelor de spălare (39%) și proximitatea față de locuință sau locul de muncă (37%). În cazul respondenților femei, studiul a arătat că proximitatea față de locuință sau locul de muncă joacă un rol mult mai important în alegerea unei spălătorii, fiind al doilea cel mai important criteriu de selecție, după timpul de așteptare.

Dintre cei care menționează calitatea produselor de spălare printre criteriile relevante în alegerea unei spălătorii, 60% spun că substanțele de calitate sunt cele care asigură păstrarea în timp a caracteristicilor vopselei auto, iar 56% înțeleg prin substanțe de spălare de calitate acele produse care lasă zero zgârieturi pe mașină.

Peste 70% dintre respondenți au spus că aleg să își spele mașina seara sau dimineața, cu o preferință mai clară pentru intervalul de seară. O tremie dintre respondenți au spus că își spală mașinile în weekend, când au mai mult timp liber.

MOL România are o rețea de 243 de stații așezate în puncte-cheie de pe tot teritoriul țării. În 47 dintre acestea , clienții pot apela la servicii de spălătorie auto de cea mai înaltă calitate. În reţeaua de stații de servicii a MOL se găsesc 2 tipuri de spălătorii: spălătorii automate cu 6 programe de spălare și spălătorii manuale - concepute în special pentru autoservire şi dotate cu programe de prespălare, spălare, limpezire şi preuscare.

În perioada 26.04-04.07.2021, clienții care aleg să își spele mașina într-una dintre stațiile MOL România pot câștiga premii instant sau premii acordate prin tragere la sorți, bucurându-se în același timp de calitatea germană a noilor substanțe de spălare Kiehl.

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 243 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program MOL pentru sănătatea copiilor sau Permis pentru viitor.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie de petrol și gaze internațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 40 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. Activitățile de explorare și producție ale Grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. Grupul MOL controlează trei rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproximativ 1.933 de stații de servicii în 10 țări din Europa Centrală și de Est, dintre care 243 în Romania.

Date de contact pentru presă:

Alexandra Moldovanu | Corporate Communications Manager, MOL România | tel: 0723.313.001 | @:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

MOL România a donat peste 1 milion de Euro pentru echipamente medicale, de la începutul pandemiei Covid-19

  • MOL România a depășit pragul de 1 milion de Euro donați pentru susținerea sistemului medical din țară, de la începutul pandemiei de Covid-19, în februarie anul trecut.
  • Cel mai recent, MOL România împreună cu partenerii săi – Fundația pentru Parteneriat și Asociația Inima Copiilor – au acordat sprijin total în valoare de 550.000 de Euro constând în echipamente medicale și de protecție destinate spitalelor din Târgu Mureș, Miercurea Ciuc, Târgu Secuiesc, Sfântu Gheorghe, Orderheiul Secuiesc, Gheorgheni, Giurgiu, Iași și București.
  • parte dintre echipamentele cel mai recent achiziționate cu sprijinul MOL România au fost deja livrate, iar celelalte urmează să ajungă în scurt timp în dotarea spitalelor, astfel încât pacienții să poată beneficia de acestea.

 27 Aprilie 2021 - MOL România continuă să susțină sistemul medical românesc în eforturile de combatere a pandemiei de Covid-19 prin noi donații de echipamente medicale destinate spitalelor din Târgu Mureș, Miercurea Ciuc, Târgu Secuiesc, Sfântu Gheorghe, Odorheiul Secuiesc, Gheorgheni, Giurgiu, Iași și București.

Echiparea spitalelor se face în baza parteneriatelor pe care compania le are cu Asociația Inima Copiilor și Fundația pentru Parteneriat. Cea mai recentă tranșă de aparatură are o valoare totală de 550.000 de Euro, ceea ce ridică la peste 1 milion de Euro suma totală alocată de MOL România pentru dotarea spitalelor în lupta anti-Covid.

"Anul trecut am marcat 25 de ani de existență pe piața din România. În acest sfert de secol am scris nu doar o poveste de succes în business, ci am pus și bazele unei relații strânse cu comunitatea. Astfel, MOL România a fost un susținător al sistemului de sănătate încă dinainte de izbucnirea pandemiei. În ultimul an, însă, am înțeles că eforturile noastre în acest domeniu trebuie să se intensifice, scopul fiind acela de a ajuta cât mai mulți pacienți în lupta cu acest virus. Am avut alături parteneri tradiționali (Fundația pentru Parteneriat, Asociația Inima Copiilor) și prieteni noi (Asociația Dăruiește Viață) cărora le mulțumim că ne-au acordat încrederea lor. Noi vom susține în continuare eforturile de combatere a noului coronavirus. Nu suntem la prima inițiativă de acest fel și cu certitudine nu va fi nici ultima" , a declarat Camelia Ene, Country Chairman & CEO al MOL România.

Alături de Fundația pentru Parteneriat – cu care MOL România derulează încă din anul 2006 proiectul Spații Verzi, un concurs anual de proiecte de mediu – compania s-a implicat în combaterea pandemiei. Anul trecut, la scurt timp după izbucnirea pandemiei, MOL România a acordat 100.000 de euro Fundației pentru Parteneriat pentru achiziționarea de echipamente de protecție pentru personalul medical implicat în combaterea pandemiei Covid-19 din spitalele din Sfântu Gheorghe, Miercurea Ciuc și Odorheiu Secuiesc. MOL România a revenit de această dată cu un nou sprijin financiar pe care l-a acordat Fundației pentru Parteneriat și care a permis dotarea cu echipamente medicale de protecție și aparatură medicală a Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș, a Spitalului Judeţean de Urgenţă “Dr. Fogolyan Kristof" Sfântu Gheorghe, a Spitalului Municipal Gheorgheni, a Spitalului Municipal Târgu Secuiesc, a Spitalului Municipal Odorheiu Secuiesc și a Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc.

Primele 6 paturi de terapie intensivă complet dotate pentru tratarea bolnavilor în stare critică au ajuns deja la Spitalul Județean de Urgență „Dr. Fogolyán Kristóf” din Sfântu Gheorghe. Paturile au intrat în dotarea secției ATI Non-Covid, unde capacitatea de cazare a fost redusă în urma reorganizărilor recente, pe fondul numărului mare de pacienți cu forme grave internați pe secția ATI Covid-19.

"Ne bucură foarte mult faptul că beneficiem și în 2021 de parteneriatul și sprijinul deja tradițional din partea MOL România, pentru a continua demersul nostru comun privind dotarea spitalelor cu echipamente și aparatură de ultimă generație, atât pentru a ajuta în lupta cu pandemia, cât și pentru creșterea calității serviciilor medicale. În 2021, prin sprijinul oferit pentru 6 spitale, sperăm să ne aducem contribu ția la acoperirea nevoilor stringente ale sistemului medical și implicit la comunități deservite mai bine din punct de vedere al serviciilor medicale", a declarat László Potozky, director Fundația pentru Parteneriat.

În cadrul parteneriatului cu Asociația Inima Copiilor – un partener tradițional alături de care MOL România sprijină dezvoltarea proiectului construcției unui heliport pe acoperișul Spitalului Marie Curie – compania a donat sume pentru achiziționarea de aparatură ce va ajunge în Spitalului Județean Giurgiu, a Spitalului Universitar București și a Spitalului clinic de obstetrică și ginecologie Cuza Vodă din Iași.

„Continuăm seria parteneriatelor de succes cu MOL România și venim în sprijinul sistemului medical atât de greu încercat în ultimul an de pandemia de Covid-19. Suntem încă departe de finalul pandemiei, oamenii continuă să se îmbolnăvească și în continuare spitalele sunt supra-solicitate, astfel că sprijinul nostru vine într-un moment oportun ”, a declarat Alexandru Popa, directorul Asociației Inima Copiilor

În ianuarie 2020, cu puțin timp înainte de izbucnirea pandemiei, MOL România și Asociația Inima Copiilor au sponsorizat dotarea Spitalului Județean de Urgență din Giurgiu cu echipamente medicale în valoare de 110.000 de euro, echipamente care au mers către secțiile de Pediatrie, Neonatologie și ATI. De această dată, ajutorul acordat Spitalului Județean de Urgență Giurgiu se va concentra exclusiv pe secția ATI.

De asemenea, vor mai primi echipamente esențiale pentru tratarea pacienților în contextul pandemiei și secția de neonatologie a Spitalului Universitar București și Secția de Neonatologie a

Spitalului clinic de obstetrică și ginecologie Cuza Vodă din Iași, care a avut în tratament mai mult de 50 de nou-născuți cu mame infectate cu Covid-19.

MOL România este de 25 de ani nu numai un jucător important în economia românească, ci și un partener de încredere pentru comunități, derulând în ultimii ani mai multe inițiative de sprijinire a sistemului medical. În anul 2020, la începutul pandemiei, MOL România a acordat 500.000 de Euro pentru dotarea sistemului medical implicat în lupta anti-Covid: un sprijin de 100.000 pentru Fundația pentru Parteneriat și 400.000 de Euro Asociației Dăruiește Viață.

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 243 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program MOL pentru sănătatea copiilor sau Permis pentru viitor.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie de petrol și gaze internațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 40 de țări, o forță de lucru dinamică formată din 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. Activitățile de explorare și producție ale Grupului MOL sunt susținute de o experiență de peste 75 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activitățile de producție se desfășoară în 9 țări, iar cele de explorare în 14 țări. Grupul MOL controlează trei rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproximativ 1.933 de stații de servicii în 10 țări din Europa Centrală și de Est, dintre care 243 în Romania.

Despre Fundaţia pentru Parteneriat

Fundaţia pentru Parteneriat sprijină îmbunătăţirea mediului și dezvoltarea comunităţilor din România, contribuind astfel la formarea unei societăţi durabile. Fundaţia dezvoltă si implementează o gamă largă de programe şi instrumente, care includ finanţările, asistenţa tehnică, instruirea precum şi programe operaţionale specifice având ca scop sprijinirea iniţiativelor de dezvoltare durabilă și de sprijinire a comunităţilor. Astfel, prin intermediul programelor de finanţare derulate de fundaţie, în ultimii 20 ani au fost sprijinite, cu peste 65,3 de milioane de lei, peste 1.290 de proiecte de protejare a mediului și de dezvoltare comunitară derulate de ONG-uri.

Despre Inima Copiilor

Asociația Inima Copiilor există și ajută copiii cu boli grave, în special cardiace, din 2006. În acest sens, asociația a construit sau a contribuit la costruirea și dotarea celor mai moderne spații medicale din sistemul public din România: secțiile de Cardiochirurgie pediatrică (secție pe care o susține constant din 2013, anul deschiderii ei) și de Terapie Intensivă Nou-Născuți de la Spitalul Marie Curie din București și Secția de Terapie intensivă nou-născuți a Spitalulului Județean Constanța.

În prezent, Asociația are în desfășurare 2 proiecte importante de infrastructură în cadrul Spitalului de copii Marie Curie din București: extinderea Secției de terapie intensivă nou-născuți și construcția heliportului (cu susținerea financiară a MOL România).

Tot cu sprijinul MOL România, Asociația Inima Copiilor a contribuit și contribuie la dotarea unor secții importante din spitalele din România cu aparatură medicală performantă destinată atât susținerii efortului medical în perioada pandemiei de Covid-19, cât și îmbunătățirii radicale, pe termen lung, a condițiilor de tratament din secțiile respective.

Asociația continuă să susțină, inclusiv financiar, secțiile construite și zeci de mici pacienți și familii care au nevoie de ajutor.

Date de contact pentru presă:

Erzsébet Felméri | MOL România | tel: 0730 230 861 | @: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Laszló Potozky | Fundația pentru Parteneriat | tel: 0744 396 813 | @: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Alexandru Popa | Asociația Inima Copiilor | tel: 0722 360 339 | @:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

{{-- content goes here from dom --}}
Preferințele tale privind stocarea cookie-urilor
MOL Romania utilizează cookies pentru a imbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de Internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cât mai relevante. Prin click pe "Da, accept" ești de acord cu utilizarea modulelor de cookies esențiale funcționării site-ului, cookies de publicitate și analitice. Poți oricând modifica preferințele tale dând click pe butonul "Modific setările". Pentru mai multe detalii despre cookie-uri, te rugăm să dai click aici.


Preferințele tale privind stocarea cookie-urilor

MOL Romania utilizează cookies pentru a imbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de Internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cât mai relevante. Modifică preferințele tale alegând unul din nivelurile de cookies de mai jos. Pentru mai multe detalii despre cookie-uri, te rugăm să dai click aici.

Aceste cookies sunt esențiale și necesare pentru funcționarea corectă a website-ului. Modulele de cookie cuprinse sunt:

  • Cookies de sesiune, temporare
  • Cookies esențiale pentru funcționare a website-ului

Nu se vor stoca:

  • Cookies de publicitate de tip remarketing, în baza intereselor și preferințelor tale în afara website-ului (de ex. în Social Media) sau în baza interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru
  • Cookies analitice ce permit citirea interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru, în baza cărora îți putem oferi oferte personalizate (în cazul în care ți-ai exprimat acordul într-un proces de înregistrare, de exemplu)

Prin această opțiune, vei permite:

  • Cookies de sesiune, temporare
  • Cookies esențiale pentru funcționare a website-ului
  • Cookies analitice pentru analize statistice anonimizate
  • Cookies de publicitate de tip remarketing, în baza intereselor și preferințelor tale în afara website-ului (de ex. în Social Media)

Prin această opțiune, nu vei permite:

  • Cookies analitice ce permit citirea interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru, în baza cărora îți putem oferi oferte personalizate (în cazul în care ți-ai exprimat acordul într-un proces de înregistrare, de exemplu)

Prin această opțiune, vei permite:

  • Cookies de sesiune, temporare
  • Cookies esențiale pentru funcționare a website-ului
  • Cookies analitice pentru analize statistice anonimizate
  • Cookies de publicitate de tip remarketing, în baza intereselor și preferințelor tale în afara website-ului (de ex. în Social Media)
  • Cookies analitice ce permit citirea interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru, în baza cărora îți putem oferi oferte personalizate (în cazul în care ți-ai exprimat acordul într-un proces de înregistrare, de exemplu)

Politica de cookies

×