MOL România și Asociația E.D.I.T., cu sprijinul Poliției Române, au participat în perioada 3-6 august la festivalul Untold din Cluj-Napoca, unde au derulat o campanie interactivă de informare privind riscurile atrase de deciziile iresponsabile în trafic. Inițiativa face parte din campania națională „Tu conduci. Familia are prioritate”, care atrage atenția asupra efectelor accidentelor grave asupra celor implicați, dar și asupra familiei, copiilor și celor apropiați.
“Petrecerile ar trebui să lase în urmă doar amintiri frumoase și, alături de E.D.I.T și Poliția Română, aducem informații esențiale despre deciziile responsabile în trafic direct în inima distracției. Am creat contextul în care participanții pot să simuleze impactul unui accident și efectul substanțelor interzise. Încurajăm oamenii să fie prudenți, fiindcă doar așa vor ajunge acasă în siguranță să povestească despre cele mai frumoase experiențe pe care le-au avut în cadrul festivalul.” a împărtășit Alexandra Moldovanu, Corporate Communication Manager MOL România.