Utilizăm cookies pentru a îmbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cat mai relevante. Făcând click pe butonul "Accept" îți exprimi acordul cu politica de cookies a molromania.ro pe acest dispozitiv, în cazul în care setările tale nu le dezactivează.

ACCEPT
Facebook Linkedin Instagram

In cei peste 20 ani de prezenta pe piata romaneasca am reusit sa ne consolidam pozitia in randul companiilor petroliere, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata carburantilor.

1993

  • Grupul MOL decide extinderea regională, inclusiv în România.

1995

  • Se deschide prima benzinărie MOL în țara noastră și se înființează compania MOL România.

1997

  • Rețeaua MOL ajunge la 12 stații; până la sfârșitul anului sunt inaugurate alte 9 benzinării.

1998

  • Se deschid alte 16 benzinării MOL în România.

2000

  • Sediul central al companie este transferat la Cluj-Napoca și este creată o nouă structură organizațională a MOL România.

2001

  • MOL își consolidează dezvoltarea în România și pune bazele unei strategii pe termen lung.

2002

  • MOL România lansează servicii destinate companiilor (persoane juridice): cardurile de carburant MOL Gold și MOL Silver.

2003

  • Karoly Robak preia conducerea MOL România.
  • Compania își extinde rețeaua de benzinării prin semnarea unui contract între Grupul MOL și Shell România. Astfel, într-o primă etapă, MOL preia 23 de benzinării din rețeaua Shell.

2004

  • Are loc semnarea parteneriatului între Grupul MOL și Royal Dutch/Shell Group.

2005

  • MOL investește aproximativ 1 milion de euro în modernizarea benzinăriilor achiziționate în 2004.
  • Începând cu 1 aprilie, Shell Romania devine parte a Grupului MOL sub denumirea de MOL Ro Comert. Sunt lansate: programul de loialitate pentru clientii persoane fizice MultiBonus (unic pe piață), precum și carburanții premium EVO Benzina și EVO Diesel.

2006

  • Zsolt Szalay devine CEO MOL România. De asemenea, Grupul MOL anunță încheierea unei tranzacții cu Petrom, prin care, în scopul eficientizării rețelei și pentru o acoperire teritorială optimă, 30 de benzinării MOL sunt vândute către Petrom în paralel cu achiziționarea altora 11, provenind de la Petrom.
  • MOL România lansează programul de responsabilitate socială “Pot ajuta? – Teatrul pe roți” destinat susținerii teatrelor și festivalurilor de artă, prin care subvenționează consumul de carburant aferent organizării unor astfel de manifestări. În plus, alături de Fundația pentru Parteneriat, este lansat Spații Verzi, un program de plantare și amenajare a spațiilor verzi din județul Harghita.

2007

  • Se finalizează procesul de trecere a benzinăriilor la platforma de operare CODO – Company-Owned-Dealers-Operated.
  • În plus, este lărgit portofoliul de servicii destinate persoanelor juridice posesoare de carduri de carburanți MOL, prin lansarea rambursării TVA pentru cheltuielile efectuate cu deplasările în străinătate în interes de afaceri. Cardurile de carburant MOL Gold emise de MOL România sunt acceptate la plată în Ungaria, Slovacia, pe lângă țara noastră.
  • Diviziile de Lubrifianți, Petchem (polipropilenă și polietilenă) și Wholesales (vânzări angro) obțin rezultate foarte bune.

2008

  • Este discutată la București inițiativa NETS (“New Europe Transmission System”), menită să creeze o rețea independentă, integrată regional, de transport de gaze din Europa Centrala și de Sud-Est, prin cooperarea dintre cele mai importante companii din domeniu. Evenimentul a fost găzduit de Transgaz (Romania). Ceilalți participanți au fost reprezentanți ai: BH-Gas (Bosnia Herzegovina), GEOPLIN PLINOVODI (Slovenia), MOL Natural Gas Transmission (Ungaria), OMV GAS (Austria), Plinacro (Croatia) și Srbijagaz (Serbia). Conceptul NETS a fost inițiat în decembrie 2007 de MOL Natural Gas Transmission.
  • Începe implementarea celui mai nou standard de design al benzinăriilor MOL. Logo-ul MOL plasat pe totem are un nou design care presupune utilizarea unor contururi rotunjite în locul celor rigide, indicând o evoluție clară a brandului. Sistemul de iluminare se bazează pe o tehnologie modernă și inovatoare tip LED, ce reduce costurile pentru iluminat cu 30%.

2009

  • Programului "Spaţii Verzi" îi este adăugată o nouă componentă, ce are ca scop promovarea ariilor naturale protejate din România. În plus, platforma “Pot ajuta”, construită inițial pentru sprijinirea tinerilor sportivi, se adresează, începând cu acest an, și artiștilor. Preocupările MOL în domeniul implicării sunt extinse prin finanțarea unor proiecte de terapie prin artă sau emoțională în beneficiul copiilor cu deficiențe, cu boli cronice sau în curs de recuperare după afecțiuni grave.
  • MOL și Lafarge semnează un acord pe 3 ani, prin care MOL se angajează să furnizeze motorină conform cu standardele Euro 5, care integrează 4% biocomponenți, pentru toate activitățile Lafarge în România.

2010

  • Szabolcs Ferencz a fost numit la conducerea MOL România. Activitățile de E&P ale MOL se extind în România: MOL, împreună cu Expert Petroleum, câștigă licențele pentru trei perimetre situate în vestul României.

2011

  • Kinga Daradics devine noul CEO al MOL România.
  • MOL a semnat acorduri de concesiune cu Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale din România pentru trei perimetre de explorare. Blocurile EX-1 (Voivozi), EX-5 (Adea) şi EX-6 (Curtici) au revenit consorţiului format din MOL şi Expert Petroleum, în urma celei de-a 10-a runde de acordare a licenţelor.

2012

  • MOL România a lansat prima campanie de imagine după implementarea noului standard vizual în reţeaua de bezinării, sub sloganul "Pentru cei ce vor mai mult".
  • În luna august, MOL România a început colectarea uleiului alimentar uzat de la populație. În acest fel, MOL a devenit prima reţea de benzinării care a iniţiat un program de colectare selectivă, cu scopul de a contribui la protecția mediului și la educaţia civică privind acest subiect.
  • În cursul anului, compania a deschis 7 noi benzinării şi la finele anului avea o reţea formată din 135 de benzinării.

2013

  • MOL România oferă companiilor, începând cu luna martie, în premieră pe piața locală de distribuție de carburanți, posibilitatea contractării on-line pentru cardul de carburant pre-plătit MOL Green.
  • În mai, compania continuă optimizarea lanțului logistic de aprovizionare din România, prin finalizarea primei faze de construcție a terminalului de produse petroliere de la Giurgiu. Proiectul presupune construirea unui depozit nou, cu o capacitate utilă de 7.000 de metri cubi, în urma unei investiții totale de aproximativ 10 milioane de euro.
  • În primul an de la lansarea programului în benzinării, MOL a colectat o cantitate de peste 3.000 de litri de ulei alimentar uzat de la populaţie.
  • În cursul anului, MOL deschide opt noi benzinării şi la finele anului, reţeaua de benzinării are 143 de unităţi.

2014

  • În mai, compania anunţă achiziționarea rețelei locale de benzinării Eni. În iulie, publică investiții de peste 6,1 milioane de euro în 7 benzinării noi, extinzându-și rețeaua de distribuție națională la 159 de unități. Noile benzinării sunt situate în județele Constanța, Ilfov, Suceava, Timiș, Hunedoara, Iași și Bihor.
  • Începând cu luna octombrie, numărul benzinăriilor participante la programul de colectare a uleiului alimentar uzat a fost extins din nou, la 60 de benzinării, pe baza solicitării clienților.

2015

  • MOL România deschide la Ploiești, Blejoi, prima benzinărie în care a fost introdus Fresh Corner, încă un pas în transformarea stațiilor în centre de servicii. Fresh Corner reprezintă punctul central al noului concept de magazine din stație, în care se pune accentul pe produsele alimentare proaspete, pe cumpărăturile pentru acasă și pe sortimentele de cafea.
  • Grupul MOL încheie cu succes achiziția unui număr de 42 de benzinării ENI, amplasate în zone cu trafic intens în România.
  • Compania lansează programului CSR Permis pentru viitor.

2016

  • Consiliul Director al MOL aprobă Strategia 2030, un plan de acțiuni menit să asigure baza creșterii Grupului pe termen lung.
  • Camelia Ene preia, din octombrie 2016, frâiele MOL România.

2017

  • Consorțiul NEXT-E, din care face parte și MOL România, semnează cu EU un acord de finanțare care face posibilă construirea unei rețele de 252 de stații pentru autovehicule electrice ce va conecta şase ţări din Europa Centrală şi de Est, pe rutele principale de transport.

2018

  • În februarie, MOL România anunță deschiderea primei staţii de încărcare pentru autovehicule electrice, amplasată în perimetrul benzinăriei din zona Nicolae Caramfil din Bucureşti.
  • În martie, MOL România inaugurează un terminal de GPL la Tileagd, în Bihor. Investiţia se ridică la peste 2,3 milioane de euro.
  • Compania introduce, în decembrie, MOL Racing Fuel 102+, un carburant unic pe piața din România, special conceput pentru clienții pasionați de condusul sportiv.

2019

  • În februarie, E.ON, alături de MOL România, lansează “autostrada electrică” Iași-Târgu Mureș, în cadrul proiectului NEXT-E, finanțat din fonduri europene.
  • Prin semnarea unui acord la nivel de grup cu compania petrolieră Total, cardurile emise de Grupul MOL sunt acceptate în aproximativ 6.000 de stații de servicii din Europa de Vest, în Franța, Belgia, Luxemburg, Olanda și Germania.
  • În martie, MOL România se alătură Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, în cadrul unui parteneriat de sponsorizare.
  • MOL România și Asociația Inima Copiilor anunță construirea unui heliport la Spitalul Marie Curie, prima construcție de acest gen pentru un spital de pediatrie din România.

2020

  • În ianuarie, prin încheierea unui parteneriat cu Federația Română de Handbal, MOL România devine partener principal al celei mai importante competiții de handbal feminin din țară, care va deveni din acest sezon Liga Florilor MOL.
  • În februarie, este lansată myISA, aplicație mobilă prin intermediul căreia clienții persoane juridice pot gestiona comenzi pentru toată gama de produse petroliere engros: carburant, bitum, gaz petrolier lichefiat.
  • În martie, Grupul MOL implementează măsuri sanitare, de siguranță, operaționale și financiare, ca răspuns la pandemia COVID-19 și situația economică actuală.
  • Sprijin important pentru sănătate: în aprilie, MOL România acordă 400.000 de euro asociației Dăruiește Viață pentru achiziția de echipamente de protecție și aparatură medicală și pentru ridicarea unui spital modular destinat pacienților cu COVID-19.
  • În mai, MOL România acordă 100.000 de euro Fundației pentru Parteneriat pentru achiziționarea de echipamente de protecție pentru personalul medical implicat în combaterea pandemiei COVID-19. Echipamentele de protecție vor fi donate spitalelor din Sfântu Gheorghe, Miercurea Ciuc și Odorheiu Secuiesc. Suma totală alocată de MOL România eforturilor de combatere a noului coronavirus ajunge astfel la o jumătate de milion de euro.
  • În iunie, MOL lansează Formula MOL EVOTECH, un pachet de aditivi care conține elemente de curățare inteligentă, antifricțiune și anticoroziune.
  • MOL România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primei stații de carburanți pe piața locală, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică și modernizarea rețelei de retail și a sistemului logistic.
{{-- content goes here from dom --}}
Preferințele tale privind stocarea cookie-urilor
MOL Romania utilizează cookies pentru a imbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de Internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cât mai relevante. Prin click pe "Da, accept" ești de acord cu utilizarea modulelor de cookies esențiale funcționării site-ului, cookies de publicitate și analitice. Poți oricând modifica preferințele tale dând click pe butonul "Modific setările". Pentru mai multe detalii despre cookie-uri, te rugăm să dai click aici.


Preferințele tale privind stocarea cookie-urilor

MOL Romania utilizează cookies pentru a imbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de Internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cât mai relevante. Modifică preferințele tale alegând unul din nivelurile de cookies de mai jos. Pentru mai multe detalii despre cookie-uri, te rugăm să dai click aici.

Aceste cookies sunt esențiale și necesare pentru funcționarea corectă a website-ului. Modulele de cookie cuprinse sunt:

  • Cookies de sesiune, temporare
  • Cookies esențiale pentru funcționare a website-ului

Nu se vor stoca:

  • Cookies de publicitate de tip remarketing, în baza intereselor și preferințelor tale în afara website-ului (de ex. în Social Media) sau în baza interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru
  • Cookies analitice ce permit citirea interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru, în baza cărora îți putem oferi oferte personalizate (în cazul în care ți-ai exprimat acordul într-un proces de înregistrare, de exemplu)

Prin această opțiune, vei permite:

  • Cookies de sesiune, temporare
  • Cookies esențiale pentru funcționare a website-ului
  • Cookies analitice pentru analize statistice anonimizate
  • Cookies de publicitate de tip remarketing, în baza intereselor și preferințelor tale în afara website-ului (de ex. în Social Media)

Prin această opțiune, nu vei permite:

  • Cookies analitice ce permit citirea interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru, în baza cărora îți putem oferi oferte personalizate (în cazul în care ți-ai exprimat acordul într-un proces de înregistrare, de exemplu)

Prin această opțiune, vei permite:

  • Cookies de sesiune, temporare
  • Cookies esențiale pentru funcționare a website-ului
  • Cookies analitice pentru analize statistice anonimizate
  • Cookies de publicitate de tip remarketing, în baza intereselor și preferințelor tale în afara website-ului (de ex. în Social Media)
  • Cookies analitice ce permit citirea interacțiunilor tale cu paginile website-ului nostru, în baza cărora îți putem oferi oferte personalizate (în cazul în care ți-ai exprimat acordul într-un proces de înregistrare, de exemplu)

Politica de cookies

×