OAMENI
MOL este o companie care preţuieşte oamenii. “Suntem o companie care preţuieşte oamenii, ştiind că orice business de succes este accelerat de persoane talentate, cu idei şi iniţiative de impact, pentru care nu există cuvântul imposibil. Apreciem şi încurajăm exprimarea oamenilor şi credem în puterea unei relaţii bazate pe parteneriat, cu beneficii reciproce, pentru dezvoltarea oamenilor şi a business-ului.” (Camelia Ene, CEO)
Colegii noştri stau la baza business-ului nostru. “Punem accent pe crearea unui cadru care să ofere colegilor noştri o experienţă cât mai bună la locul de muncă, asigurându-ne că fiecare dintre noi găsim aici un scop şi oportunităţi de creştere pentru a deveni cea mai bună versiune a noastră. Aducem în mediul de lucru ce avem noi mai bun şi ne îmbinăm talentele pentru a crea o experienţă memorabilă atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru noi. Suntem o adevarată echipă unde “noi” e întotdeauna înaintea “mea”. Colaborăm, lansăm provocări, transformăm. Împreună, ca echipă.” (Gabriela Neamtu, Head of Corporate Center & HR)
ASUMAREA RESPONSABILITĂŢII
Fiecare este responsabil pentru acţiunile sale. „Ne asumăm responsabilitatea în vederea finalizării oricărui proiect. Asumarea înseamnă că fiecare dintre noi poate spune Trebuie să fac acest lucru, îl pot face şi, drept urmare, îmi asum responsabilitatea că va fi un proiect de succes. Trebuie însă nu doar să spunem acest lucru, ci şi să îl credem şi, cel mai important, să acţionăm ca atare.„(Emanuela Merer, Head of Legal)
Compania noastră, responsabilitatea noastră. “Credem în puterea performanţei MOL Romania şi credem că fiecare dintre noi contribuie la această performanţă. Fiecare dintre noi îşi înţelege rolul în cadrul organizaţiei, dar suntem gata să acţionăm în orice alt context, dacă situaţia o cere. Suntem conştienţi că rezultatele companiei depind şi de noi, astfel acţionăm în consecinţă – atât individual cât şi în echipă.” (Zoltan Magyar, Head of Finance)
CLIENŢI
Customer Service nu este department, ci parte din ADN-ul companiei noastre. “Este natural ca respectul şi grija pentru clienţi să fie în ADN-ul oricărei companii. De asemenea, să venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri este normal pentru a avea o creştere sănătoasă şi sustenabilă a business-ului. Însă cred că cel mai important lucru este să vedem că, înainte de toate, clienţii noştri sunt oameni, cu visuri şi aspiraţii proprii. Misiunea noastră este aceea de inova astfel încât să putem oferi experienţe care să conecteze dorinţele lor cu produsele şi serviciile noastre.”(Levente Borviz, Head of Retail)
AGILITATE
Noi suntem schimbarea care ne va trasa viitorul. “Valorile sunt cheia performanţei şi a succesului. Valorile nu sunt simple metafore - atunci când sunt împărtăşite de întreaga echipă generează inovaţie şi dezvoltarea business-ului. Agilitatea reprezintă carburantul care asigură funcţionarea organizaţiei, inspiră şi motivează oamenii. Agilitatea se concretizează în curiozitate, în nevoia de cunoaştere, dorinţa de a afla tot ce nou. Agilitatea implică anticipare, ambiţie, flexibilitate şi curajul de a lua deciziile optime la timpul potrivit.” (Levente Borviz, Head of Retail)