Utilizăm cookies pentru a îmbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cat mai relevante. Făcând click pe butonul "Accept" îți exprimi acordul cu politica de cookies a molromania.ro pe acest dispozitiv, în cazul în care setările tale nu le dezactivează.

ACCEPT
Facebook Linkedin Instagram

Managementul Calităţii include câteva activităţi coordonate care direcţionează şi controlează îmbunătăţirea calităţii în cadrul unei organizaţii. Sistemele noastre certificate de management aferente calităţii, mediului şi problemelor de securitate garantează desfăşurarea proceselor conform standardelor.

Aplicarea uneltelor comprehensibile de management al calităţii contribuie în mod semnificativ la atingerea obiectivului strategic privind eficienţa şi duce la dezvoltarea optimă a unor procese fiabile şi reglementate, a unor produse bine echilibrate şi a unor servicii de calitate susţinute de îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi de reducerea costurilor.

Sistemele de management al afacerii bazate pe standard funcţionează conform integrării operaţionale la nivel de Grup.

Angajamentul de gestionare
Angajamentul de gestionare a operării sistemului de management bazat pe standard este inclus în politicile la nivel de Grup (Declaraţia Managementului Executiv, Politica SSM), regulamente, directive aprobate de dezvoltare.

Sistemele noastre de management bazate pe standard
Operăm sisteme de management certificate bazate pe standard în toate domeniile solicitate de clienţi, identificate ca fiind necesare de conducătorii organizaţiei sau impuse prin lege. Suplimentar la Sistemele de Management al Calităţii conform ISO 9001, operăm şi alte sisteme profesionale de management bazate pe standard (ex. Sisteme de Management al Mediului conform ISO 14001, Sistem de Management al Sănătăţii şi Securităţii în Muncă conform OHSAS 18001, Igiena Produselor Alimentare conform cerinţelor HACCP sau conform standardului ISO 22000), acolo unde se solicită dezvoltarea unui sistem integrat şi funcţionarea eficientă a acestuia. Planificăm dezvoltarea ulterioară – bazată pe cele mai bune practici – în ceea ce priveşte aplicarea tehnicilor şi uneltelor de Management Total al Calităţii (TQM), modelului EFQM, aplicarea standardelor revizuite ale sistemului şi administrarea actualizărilor aduse operaţiunilor de sistem.

Certificările noastre:

Unităţi organizaţionaleCertificare
Rețea Stații Distribuție Carburanți
(Vânzarea cu amănuntul a produselor petroliere, produselor alimentare şi nealimentare de larg consum precum şi
a serviciilor conexe la benzinării)
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
Comercial
(Carburanţi en-gros, Carduri de carburant, Lubrifianţi, LPG, Bitum, Produse
Petrochimice şi servicii conexe)
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
Logistică
(Aprovizionare, Manipulare, Depozitare, Transport produse petroliere)
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001

De câțiva ani măsurăm cu conştiinciozitate satisfacţia clienţilor interni şi externi. Scopul acestei revizuiri este de a identifica punctele forte şi punctele slabe, precum şi de a monitoriza efectele acţiunilor în baza analizelor.

În scopul inovaţiei, ajutăm la explorarea ideilor, propunerilor angajaţilor, realizarea unor propuneri benefice.

Link-uri
Descărcare
×