Utilizăm cookies pentru a îmbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cat mai relevante. Făcând click pe butonul "Accept" îți exprimi acordul cu politica de cookies a molromania.ro pe acest dispozitiv, în cazul în care setările tale nu le dezactivează.

ACCEPT
Facebook Linkedin Instagram

Modelul de afaceri al MOL Romania se bazează pe eficiență și creștere.

MOL România este prezentă pe piața locală din anul 1994. În cursul acestor 20 de ani a achiziționat în 1997 rețeaua AMOCO,  în 2004 compania Shell România, iar în februarie 2015 a încheiat cu succes achiziția unui număr de 42 de benzinării ENI, amplasate în zone cu trafic intens. Datorită acestei tranzacții, în cursul acestui an, rețeaua de distribuție a Grupului MOL în România va ajunge la aproximativ 200 de stații de alimentare. Compania are un portofoliu extins în domeniul comerțului de carburant destinat persoanelor fizice și juridice, respectiv în vânzarea lubrifianților, a produselor de îngrijire auto, produselor petrochimice și bitumuri. Strategia de extindere și modernizare, precum și preocuparea pentru optimizarea activităților fac din MOL România una dintre cele mai dinamice și adaptabile companii petroliere de pe piața românească. Compania este activă în domeniul responsabilității sociale. Atât programele sale, organizate în forma concursurilor de proiecte, cât și activitatea sa de voluntariat corporativ au fost premiate de mai multe ori de către sfera civilă. Este dedicat sponsorizărilor în domeniul culturii și al sportului.

 

×