Facebook Linkedin Instagram

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 218 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL. Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor, Permis pentru Viitor, Programul pentru promovarea talentelor sau Spații verzi. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucureşti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii.

În 2015, MOL România a început implementarea conceptului Fresh Corner în staţiile sale de servicii. Fresh Corner reprezintă componenta de retail a staţiilor MOL, cu accent pe gastronomie şi pe cumpărăturile zilnice pentru acasă. Cu o ofertă completă de cafea, produse gastro (selecţie de sandwich-uri calde şi reci, hot-dog, burgers, supe etc.), produse proaspete de panificaţie şi bunuri de larg consum, într-un spaţiu complet reamenajat, Fresh Corner este prezent acum în 115 dintre cele 218 staţii de servicii MOL România. În ceea ce priveşte cafeaua, clienţii pot alege dintre cele 26 de tipuri de cafea proaspăt măcinată, cu arome de vanilie, caramel sau pralină, din zona de autoservire sau dintre cele 19 de tipuri de cafea preparate la espressor, disponibile şi în varianta low fat sau decofeinizată.

Activitati si operatiuni

Modelul de afaceri al MOL Romania se bazeaza pe eficienta si crestere.
Mai multe detalii

Scurt istoric

În cei peste 20 ani de prezență pe piața românească am reușit să ne consolidăm poziția în rândul companiilor petroliere, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața carburanților.
Mai multe detalii

Principii de management

Conducerea unei companii mari trebuie sa se bazeze pe valori ferme, pe o viziune articulata si pe parametri de calitate, iar toate acestea sa fie respectate cu rigurozitate. Iata principiile de baza ale modului nostru de lucru.
Mai multe detalii

×